Meie pere pesapuu

1. veebruar 2014

01.02.2014 - 35. elupäev

Päevad on suht üksluiseks läinud, nii et nagu polegi midagi erilist enam kirjutada:)
Täna kolisid kaksikud tüdrukud ka üles korrusele ja nii on meid palatis jälle 3. Ja mina olen praegu osakonna staažikaim elanik. Üldse kuidagi vaikne on hetkel siin, sest rohkem emasid vist ei olegi kui meie palati 3. Vähemalt pole näinud ja lüpsiruum on ka ainult minu päralt, kuigi 2 last on üksikpalatites veel. Üks neist tundus juba suurem olevat ja sellel vist läks seisund halvemaks, sest äkki hakkasid kõik jooksma ja ilmselt intensiivist tulid mitu arsti kohvritega, terve palat oli arste täis. Hiljem sealt mööda käies seda last ei olnud enam. Ma siiralt loodan, et ta viidi intensiivi lihtsalt...
Täna ka meie arsti ei olnud ja dr Reedik käis lapsi vaatamas. Küsis, kas mul kurta on midagi:) Ma ei osanud midagi kurta. Liisa veresuhkrut mõõdetakse nüüd 1 kord ööpäevas ja viimane oli korras. Arst tõstis mõlema söögikoguseid jälle 1 ml võrra. 
Tänased söögivaheajad said kõik kasulikult ära kasutatud ja õue ei jõudnudki. Hommikul oli Liisa süles, siis käisid Crex ja J. jutustamas, siis oli Kaspar süles. Kaspariga istudes tuli nii hirmus uni ja väsimus peale, et ei jäänud muud üle, kui järgmine söögivaheaeg magada. Õnneks isegi tuli uni peale. Ja siis oli juba enda õhtusöök ja skaibi aeg. Peale eelviimast sööki jõudsin veel ise pesus käia ja natuke arvutis olla ning ongi jälle päev läbi. Täna mingi hetk tundsin küll, et täielik siiber on ees. Jälle lüps, jälle sega neid pulbreid kokku, jälle kaalu mässusid, jälle ühenda sondi süstlaid ravimitega ja piima. Ainuke, mis teeb selle rutiini talutavaks, on see, et ma saan oma lapsi paitada ja neid armsaid olevusi vaadata.
Täna said mu pisilased 5-nädalasteks. Liisa kaalus 1351 ja Kaspar 1042 g. 

2 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

nädalavahetused ongi seal haiglas kõige vaiksemad: eriti midagi ei toimu, sest arste nagu väga ei ole..
magamise mõte on hea ja tervitatav, tee seda nii palju kui saad, kui te sealt kunagi koju saate, siis saad seda luksust ilmselt väga vähe nautida :)
ja sellest ma küll aru ei saa, miks õde suuri silmi teeb selle peale kui kaksikuid korraga tahad sülle.. miski täielikult igasuguse empaatiavõime ja ettekujutlusvõimeta tädi siis ilmselt..
pidage vastu ja suured kallid teile!

maailmaparandaja ütles ...

Meil oli ka plaan sinu rutiinsesse ellu pisut vaheldust tuua oma isiksuste kohalevedamise näol, aga kuna mind tabas siin paar päeva tagasi mingi müsteeriline ühepäevapalavik, siis mõtlesime, et igaks juhuks ei tule sulle võimalikke viirusi ja batsillusi tooma.