Meie pere pesapuu

31. jaanuar 2014

31.01.2014 - 34. elupäev

Täna meie arsti tööl ei olnud. Üks teine arst küll vaatas lapsukesed üle, aga midagi uut ei kuulnud. Tõstis Liisa piimakoguse 20 ml-ni ja asendas ühe lisaaine teisega. 
Pealelõunal tehti Liisale jälle üks ultraheli, aga ma ei jäänud seekord arsti selja taha luurama, mida ta teeb, niikuinii nad uuringu ajal midagi ei räägi. Kuna Liisal aju ultraheli juba oli sel nädalal, siis äkki seekord vaadati südant? Eks arsti käest teinekord kuuleb.
Liisal on väga huvitavad kombed tekkinud, mis ei ole üldse noorele neiule kohased. Ükspäev, kui ma hakkasin tal parasjagu peput puhastama, siis nii kui ma ta jalad üles tõstsin, laskis ta suures kaares oma pesa täis. Ja täna tegi ta seda jälle, ainult et veel õnnetumalt. Ka kanüüli side ja andur olid kakaga koos. Eriti osav. 
Hommikul küsisin õelt, et kas ma neid korraga ei võiks sülle võtta. Õde tegi suured silmad ja ütles, et seda küll vaja ei ole. Ma ei tea, minu arust küll on:) Nii saaks mõlemad 2 korda päevas ju süles olla. Praegu nad veel mahuvad kenasti ka. Ja väga palju juhtmeid ju ka enam ei ole. Ja võib-olla õde-venda tahaks kokku ka saada üle pika aja. Eks peab mõne teise õe käest uuesti küsima:)
Kuna hommikupoole oli Kaspar süles ja pärast tehti Liisale UH, siis Liisa täna sülle ei saanudki. 
Palatikaaslasega käisime õues ka täna, aga tuul oli ikka jube kõle.
Õhtul käis mul külaline ka üle pika aja.
Kaspar ületas täna 1 kilo piiri lõpuks ja kaalus 1018 g, Liisa 1334 g. 


Kommentaare ei ole: