Meie pere pesapuu

3. märts 2014

3.03.2014 - 65. elupäev

Täna sai täis 36. rasedusnädal.
Arsti täna kahjuks näha ei õnnestunud, aga mingi aeg oli ta ilmselt käinud ja mõned korraldused andnud. Kasparil vähendati vesivoodi temperatuuri ja Liisal tõsteti söögikogust: kell 18.00 41 ml ja kell 24 juba 42 ml. Lisaks on mõlemal ära jäetud inhalatsioonid, kuna lõunapaiku viis hooldaja inhalaatorid minema.
Vesivoodist rääkides siis ühel õhtul oleks Kaspar peaaegu päris tõelise vesivoodi saanud. Inhalatsiooni tehes tundsin, et midagi tilgub mulle jala peale, aga mõtlesin, et see kuidagi sellest inhalatsiooni torust tuleb. Hiljem Kaspari mähet vahetades aga avastasin, et lina üks nurk on ligemärg! Ja sealt siis ilmselt see vesimadrats tilkuski ja juba põrandale. Õde siis tõi talle uue:)
Kella 3 ajal päeval tuli imetamisnõustaja vaatama, kuidas meil läheb ja kuidas ma pumbaga rahul olen. Ta vaatas ka, et Liisa on tubli olnud. Ja arvas, et kui ta nt sööb mingi 35 ml ise, siis poleks vaja sondist juurde andagi, et äkki ta siis järgmine kord sööb rohkem. Aga kui ta järgmine kord hoopis magab? Või ajab tühi kõht ta üles? Peaks arstilt järgi küsima. Et mis kogusest alates ma ei peaks juurde andma. Ja veel arvas imetamisnõustaja, et ma võiksin ka kell 3 öösel vaadata, mis nad teevad. Ma olen seda tegelikult isegi mõelnud, seda enam, et 3. korrusel peab ka öösel lapsi ise söötma. Aga ma natuke pelgan seda veel, sest 5 tunni ööune asemel saan ma siis magada 3 tundi ja ma kardan, et kaua ma niimoodi vastu ei pea. Kolmandalt korruselt on lootust varsti koju saada. Siin aga hakkan praegu juba kergelt soodastuma. Asjad ei seisa meeles enam. 
Täna sõid lapsed koos ainult kell 6 hommikul, ülejäänud kordadel sõi ainult 1 või magasid mõlemad. Liisa sõi ainult 3 korda: 25, 31 ja 35 ning Kaspar ainult 2 korda: 1 ja 7.
Haiglarutiinist on täiesti kopp ees. Iga söögikord on enam-vähem sama ja nii päevast päeva. Väike vaheldus on päeva keskel kaalumine-pesemine, seda ootan lausa hommikust saadik, kuna peale seda tean, et enamus päevast on läbi jälle. Ja väike vaheldus on oodata, kas ja kes süüa tahab:)
Täna ootas mind riietehoiutädi juures üks tore üllatus. Aitäh, Eneken, veel kord selle kotitäie riiete eest! Nüüd pole karta, et lapsed esialgu paljaks jääksid:)
Kuna täna täitus järjekordne rasedusnädal, siis toimus lisaks kaalumisele ka mõõtmine jälle.
Liisa: 1940 (-6) g, pikkus 43 ja peaümbermõõt 30,5 cm.
Kaspar: 1937 (+20) g, pikkus 41 ja peaümbermõõt 31,5 cm. 
See on väikseim kaaluvahe, mis neil senini olnud on, saab näha, kumb homme juhib. Kaspar muidugi on kaval ja ei viitsi ise söömisele energiat kulutada:) Aga ma räägin talle kogu aeg, et ta peab ka rohkem sööma hakkama, muidu me lähme Liisaga koju ja tema peab siia jääma.
Meie palatisse tuli täna uus ema, nii et nüüd siis oleme 3kesi.
Õhtul pidime peaaegu söömata jääma. Nimelt 10 minutit enne kella 6 tuli lastepalatisse üks õde ja teatas, et söögiaeg on muutunud ja õhtusöök on kella 6-ni. No tore! Meil oli laste söötmine ju alles pooleli. Õnneks olin just Liisa tissitamise lõpetanud ja õde lubas Kasparile süüa anda nii kaua ja sain ruttu sööma minna. Aga selline asi ei ole normaalne! Oleks siis päeval kusagil mingid sildid üleval olnud või vähemalt söögiaja alguses tuldud ütlema. Õhtusöögiks oli piimanuudlisupp ja porgandipirukas, täitsa tasus minna:)


Kommentaare ei ole: