Meie pere pesapuu

30. märts 2014

29. ja 30.03.2014 - 91. ja 92. elupäev

Laupäev möödus vaikselt süües ja magades.
Oma lõunasöögi sõin kiiresti ära, et saaks kauem õues olla. Ja jalutasimegi 1,5 tundi. Nii saab pargi selgeks juba:) Eks ma ise naudin ka seda vähest liikumist ja arvata võib, et kodus on muudki teha, kui nendega tunde kärutada. Siis ilmselt kiirelt magama ja ise õue toimetama. Kui nädala sees on ka pargis üllatavalt palju rahvast liikumas, kes lapsekäruga, kes koeraga, kes niisama jalutamas, kes jooksmas, kes jalgrattaga sõitmas, siis nädalavahetusel lisanduvad veel ühed pargi nautlejad: grillijad. Pea iga ahjukese juures oli keegi ja millised lõhnad hõljusid!
Täna õhtul oli mul esimest korda menüüs kiirnuudlid, no kuidagi ei isutanud see piimasupp ja külmkapp hakkab tühjaks saama. 
Kaspari söömised: 50, 30, 48, 44, 28, 64, 48.
Liisa söömised: 54, 62, 50, 48, 38, 36, 92.
Liisa kaalus 2670 (-6) ja Kaspar 2566 (-10) g.

Laupäeva õhtul mõtlesin peale kella 20-st söötmist, et võiks ise ka varem magama minna. Tegin siis vajalikud toimetused veel ära ja kell 20.45 olin voodis. Võite kolm korda arvata, kas ma sain magada? Ma juba kirjutasin sellest nende seitsmendast meelest emme magamisplaanide suhtes, nii ka täna: kõigepealt niutsus Liisa, siis Kaspar. 21.15 tundus, et võin uuesti proovida uinuda, aga siis nuttis Kaspar ja jälle Liisa. 21.45 oli mõneks ajaks vaikus, et kell 22 juba näljakisa lahti lüüa. Ja nii saingi magama ikkagi alles peale kella 24. Aga õnneks hommikul olid nad mu vastu armulised: peale vorstileiva ja kakao hinge alla heitmist magasin kella 11.30-ni! Ja siis ajas ka hooldaja mu üles, sest tema tahtis puhkeruumi külmkappi pesta ja tõstku ma oma toit pooleks tunniks välja!
Kui eile ma arvasin, et täna võiks magada ja õue ei viitsi minna, siis tänu hommikusele magamisele oli päris inimese tunne ja ikka läksime õue. Kuidas saab juba kaugelt aru, kas grillimiskohas on noorem või vanem generatsioon? Noortel on tümps kaugele kuulda:)
Peale õueskäiku oli jälle söögiaeg ja siis oli mõlemad üleval jälle natuke. Nendel ei ole "klassikalisi" unise lapse sümptomeid veel, võib-olla ma sellepärast panin nad eelmisel korral liiga hilja voodisse. Täna siis panin varem ja uinumine läks nagu natuke kergemini. Kuigi mõlemad juba magasid, siis oli veel vaja korra üles ärgata ja vigiseda. Lõpuks Liisa magas päris pikalt.
Peale ärkamist tegin mõlemale vanni. Kõigepealt ärkas Kaspar ja käis vannis, hiljem Liisa. Täna tuli natuke nuttu ka, sest ilmselt olid kõhud juba NIIII tühjad.  
Liisa söömised: 42, 80, 60, 68, 90
Kaspari söömised: 34, 50, 34, 10, 28, 34.
Liisa kaalus 2702 (+32), Kaspar 2572 (+6).

Kommentaare ei ole: