Meie pere pesapuu

28. märts 2014

28.03.2014 - 90. elupäev

Liisa ja Kaspar saavad täna juba 3-kuuseks!
Kaspar on täna väga tihedalt söönud. Öösel oli selline tunne, et koguaeg keegi sõi. Ja päeval ka: iga kord, kui õde käis, siis keegi oli mul tissi otsas:)
Täna meie arsti ei olnud ja meid käis vaatamas Saaremaalt pärit arst.
Sünnipäeva kingituseks said mõlemad lausa 2 süsti. Tehti tavalised vastsündinu vaktsiinid, mis muidu sünnitusmajas tehakse: tuberkuloos õlavarde ja B-hepatiit kintsu. Seda viimast oli päris julm vaadata, kuidas terve süstla nõel kintsu suruti! Mõlemad andsid ka häälekalt teada, mis nad asjast arvasid, aga rahunesid kiiresti.
Südamearst käis ka ja kuulas korraks Liisa südant ning arvas, et teisipäeval või kolmapäeval tehakse talle ikkagi ultraheli veel.
Tädi käis mul ka külas ja tõi sünnipäeva puhul kooki. Ja kodused laulsid skaibis sünnipäeva laulu. Lapsed said sünnipäeva puhul suurte laste lutid. Enne olid ennaegsete omad, nüüd 0-6 kuud. Nii et päris sünnipäeva tunne tuli:)
Õhtul olid mõlemad peale kella 8st söötmist üleval ja tšillisid kahekesi:) Nad on nii armsad kahekesi. Pärast nad enam nii armsad eiolnud, kui kumbki magama ei tahtnud jääda ja vigisesid voodites. Senini on nad ju peamiselt tissi otsas magama jäänud ja nii ma lootsin, et ehk oskavad ka ise vaikselt uinuda. Ma olen kuulnud, et tited nii teevad, kuigi kahe vanema lapsega pole mul sellist õnne olnud:) Võisin ju loota, et 2 viimast on paremini välja kukkunud, aga vist mitte. Või on veel liiga vara. Ei taha neile süles kussutades magamajäämist külge harjutada, nad on niigi tihti mul süles ja kahte korraga on raske süles kussutada. Lõpuks peale natukest veenmist ja kõigutamist ja luti suhutoppimist nad siiski kustusid. 
Kaspar sõi täna päris tublisti. Lisaks tihedale söömisele oli ka päris korralikke koguseid: 30, 46, 26, 60, 50, 40, 24, 28, 46.
Liisa söömised: 48, 48, 60, 40, 26, 44,62, 40.
Liisa kaalus täna 2676 (+34) ja Kaspar 2576 (+64) g, vahe täpselt 100 g.   

2 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

kaalu pakkisin karpi teite jaoks uuesti ilusti, turvahälli lähen toon ka keldrist ära.. midagi veel? tulge ometi koju :)

saarlanna ütles ...

Juba neljapäeval tuleme!