Meie pere pesapuu

4. veebruar 2014

04.02.2014 - 38. elupäev

Hommikul vara pidin peaaegu õe käest kohe riielda saama. Küsis, et kas kõik on valmis? Mul oli piim valmis pandud, aga mässut polnud jõudnud veel vahetada. Ütlesingi siis, et piim on valmis, aga mässut pole vahetanud. Õde heitis siis pilgu paberile, kus on mähkuvahetuse kellaajad ja kaalud kirjas ning hakkas juba riidlema, et miks ma pole vahetanud, peab vahetama, kuna eelmine vahetus oli kell 12. Üritasingi siis vabandada, et ma pole veel jõudnud lihtsalt. Vahel on neil nii kiire selle piima panemisega.  
Täna tehti mõlemale esimene silmauuring. Tuli arstitädi, kellel oli peas lambike ja siis ta uuris mingi luubi moodi asjaga silmi. Ja ütles, et mõlemal on korras. Siis ma ei taibanud temalt küsida, et kas praegu korras ja tehakse seda uuringut veel edaspidi või lõplikult korras? Äkki oma arst räägib. Arvestades seda, et senini pole midagi lõplikult korras peale Kaspari südame, siis ma väga ei looda. Oleks vähemalt üks asi, mille võiks läbi kriipsutada, et soh, sellega on korras...
Täna ma pesin mõlemad lapsed ise puhtaks enne kaalumist. Eks ma olen seda ju mitmeid kordi näinud, aga ise polnud veel teinud. See tundub õdedel väga hästi käpas olevat, lisaks kõik need juhtmed ning kaalumise aeg on neil ka üsna kaootiline. Mõni õde küsib, millal kaalume, teine lihtsalt toimetab oma äranägemise järgi. Mõni kaalub nad mõlemad enne sama söögikorda, teine kaalub ühe enne ja teise peale järgmist söögikorda. Tänane õde siis ühendas mulle juhtmed lahti ja vaatas, kas ma teen õigesti. Tuleb väiksesse kausikesse sooja vett panna, sinna sisse väiksed riidelapikesed. Ja siis nende lapikestega kõigepealt silmad-nägu ja kõrvatagused ning järjest allapoole: kael, käed, kaenlaalused, kõht, selg, jalad, pepu. Siis võetakse lapsuke kuvöösist välja ja pannakse kaalule. Samal ajal tuleb vahetada voodipesu. Seda teeb vist peamiselt hooldaja. Siis laps tagasi, mässu jalga, juhtmed uuesti külge. Mõni õde peseb last kaalul. Ja mõni määrib pärast ihupiimaga kokku. 
Lisaks peab päeva jooksul puhastama suud, sest nende huuled kuivavad alatasa ja nii on huultel kuivanud naharibad, mis tuleb ka niiske riidelapiga eemaldada ning huuled õlise tikuga üle teha. 
Igal mässuvahetusel tuleb samuti niiskete riidelapikestega vastav piirkond alati puhastada.
Täna tõsteti mõlemal toidukogust jälle natuke.
Ilm oli võrdlemisi tatine ja märg, aga käisin siiski jalutamas, kuna tuju oli endiselt üsna kehv.
Palatikaaslane sai täna oma lapsele esimest korda rinda anda. Ma tean, et ma peaks olema ainult õnnelik nende üle, aga samas torkab ikkagi väike kadeduseokas südamesse, et ma ju tahan ka! Mul on kohati tunne, et ma tammun päevast-päeva ühe koha peal ja me ei saa kunagi koju. Samas hiljem hakkasin mõtlema, et ilmselt ma ei tohigi midagi väga oodata, vaid peangi tuimalt päeva päeva haaval läbi tammuma, et siis 2 kuu pärast imestada, et juba saamegi koju:)
Õhtul käisime Jupijumalaga Magistrali bistroos söömas ja ta tõi mulle lõnga juurde! Nüüd saan oma poolikud tekid ehk valmis lõpuks.
Kaspar kaalus täna kenasti ümmarguselt 1100 g ja Liisa 1375 g. 

2 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

silmi kontrollitakse ilmselt ikka päris mitu korda veel esialgu, ilmselt oleneb ka sellest, et kas ja mis avastatakse, aga LBga käisime peale haiglast koju saamist ka ikka tihedalt just silmaarsti juures, kokku vist korda kolm ja suhteliselt väikeste vahedega, alguses 2 ndl ja siis vist kuu.. aga teise aasta mu mäletamist mööda korra ja nüüd peame veel korra minema, korrigeeritult 2 aastaselt.. tean ja usun ja loodan, et Liisa on kange saare naine ikkagi ja saab sellest kopsuhaigusest ka ikka jagu:)
ära palun seal nukrutse, eks, kosuge ja kasvage ja KÕIK SAAB KORDA! praegu on kindlasti raske, aga te kõik olete ju nii tublid olnud ja olete edaspidi veel tublimad, eks :)

Unknown ütles ...

Te olete seal kolmekesi väga tublid ja mehed kodus saavad ka hakkama. Jõudu ja jaksu ja kindlat meelt, kõik selle ilusa päeva nimel, kui Te kolmekesi koju saate.