Meie pere pesapuu

19. jaanuar 2014

19.01.2014 - 22. elupäev

Laupäeva õhtul tõusis Liisa veresuhkru tase veelgi vaatamata saadud insuliinile, nii et päris suur mure oli tema pärast. Minu arust oli üle 10 juba palju ja üle 15 väga palju, aga Liisal oli 16,6 lausa! Aga hommikuks oli vähemalt veresuhkru tase normaliseerunud. Silmad olid aga ka paistes nüüd. Ja CPAP-ile oli lisaks hapnikutaset tõstetud (enne oli hapnikutase sama, mis normaalses õhus, 21 %, nüüd aga 25%), kuna endiselt langes hapnikutase liiga madalale. Kõige rohkem kartsin, et äkki on Liisal ka see seotud südamega, kuna Kasparil algas see samamoodi. 
Peale hommikusööki tuli mulle ema külla. Ja tõi mulle liha! Nämma:)
Kaspari juurde teda kahjuks ei lubatud, aga Liisa juurde küll. Kaspari juures käik jäigi lühikeseks, kuna kiirustasin tagasi Liisa juurde, et äkki valvearst tuleb ja saab ometi natuke targemaks. Kaspariga on õnneks hästi, piima söömine läheb hästi ja isegi kogust on tõstetud varasemalt 0,4 ml 0,9 ml-ni. 
Lõpuks peale minu lõunasööki tuli ka valvearst. Ja arvas, et see seisundi halvenemine on ilmselt ikkagi mingist infektsioonist. Eilses vereproovis oli põletikunäitaja küll normis, aga tänases proovis oli see natuke tõusnud. Nii et loodetavasti on see infektsioonist põhjustatud, nii et antibiootikumid peaksid aitama. Lisaks ütles arst, et hemoglobiini tase oli ka natuke madal, aga selleks tehakse ka uus analüüs. Kui ma südame kohta küsisin, siis ta ütles, et praegu ta küll seda öelda ei oska, kuna kuulamisel on ainult hingamist kuulda. 
Natuke hakkas kergem arsti sõnadest. 
Läksime peale seda emaga välja jalutama ja sööma. Mul oli küll lõunasöök söödud, aga ühed pannkoogid mahtusid ikka veel.
Tagasi tulles istusin Kaspariga tunnikese kängurus. 
Kella 6 ajal hakkas ema jälle minema. Mina läksin õhtust sööma mõttes valmistudes jälle piimasupiks. Aga oh üllatust! Pannkook hoopis:)
Päeval helistas Karl mulle, et öelda, et ta nägi mind unes. Ise ka arvas, et see on vist suurest igatsusest:) Õhtul saime skaipida jälle. Issi kurtis, et poisid hakkavad üle käte minema.
Liisa ületas täna 1 kilo ja kaalus 1008 g, Kaspar 820 g.

    

Kommentaare ei ole: