Meie pere pesapuu

8. jaanuar 2014

08.01.2014 - 11. elupäev

Hommikul said nii Tiku kui Taku tunnikese mu põues mõnuleda. Arst ütles, et Takule enam antibiootikumi ei anta, kuna põletikunäitajad olid korras. Tikule polevat juba paar päeva antud. Veel üks asi vähem.
Kui ma peale lõunasööki läksin lapsi vaatama, siis olid osakonnas külalised. Nimelt üks nende endine kasvandik koos vanematega tulid külla. Arst kutsus mind ka, sest see laps sündis u samal ajal ja samas kaalus, kui minu omad. Nüüd on see poiss 2-aastane aktivist. Nii tore oli teda näha ja kujutleda, et minu pisid on kunagi samasugused. Poisi emme ütles, et tema tundis haiglas olles kõige rohkem puudust teiste samasuguste vanemate toetusgrupist. Lohutav oli ka kuulda, et nende laps ei ole hiljem oluliselt haige olnud, olen lugenud, et enneaegsed lapsed on hiljem viirustele vastuvõtlikumad, kuna immuunsussüsteem on nõrgem. Arstid ja ema mainisid ka, et "kuvöösilapsed" peaksid hiljem selles mõttes rahulikumad olema, et on harjunud teatud mürafooniga ja heleda valgusega. Müraga harjumine oleks vägagi tervitatav minu kaksikute puhul:)  Ema ütles veel, et kuigi nemad olid ITK-s 2 nädalat ja lastehaiglas veel 2 kuud, siis tegelikult on see tagantjärele väga lühike aeg. Mõtlesin selle üle hiljem veel, kui Tikut põues hoidsin. Tõepoolest, 3 kuud ei ole väga pikk aeg võrreldes inimese kogu elu pikkusega. Muidugi tundub see väga pikk, kui ma praegu sellele ajale mõtlen ja muidugi on see pikk, kui lapse vanus ongi 3 kuud, kuid kui seesama inimene on juba 10-, 50- või 80-aastane, siis on see ju väga väike osa.
Peale õhtusööki hoidsin Takut ka põues. Ta alguses päris tükk aega kurtis mulle oma rasket elu nuttes, aga rahunes siis ja magas väga magusalt. Nad nutavad väga naljakalt: teevad vaikselt äh-äää! Nende nahk on hästi pehme ja sile ning neil on kuidagi ikkagi täiesti titelõhn juures.
Täna arst mulle suurt midagi ei rääkinudki, kuna täna paistis ka vaikne päev neil olevat. Homme peaks selguma Taku söömine.
Eile vist kaaluti Takut pisut valesti, sest tänased 2 kaalumist andsid tulemuseks hoopis 724 g, mis on ka tegelikult palju reaalsem. Tiku kaalus 834 g.
Täna ma õue ei saanudki, sest vihma sadas ja kole ilm oli.

Kommentaare ei ole: