Meie pere pesapuu

3. veebruar 2009

Esimene kuu aastast juba läbi. Täitsa edukalt olen suutnud juba 2 uusaastalubadust täita. Nimelt sai pühapäeval viimaks ometi Maailmaparandajat ja Mpsi külastatud. Kuigi saarlasi on ju täitsa palju, siis elame me üksteisest nii kaugel, et aasta aega läks peaaegu, enne kui soolaleivale jõudsime. Nüüd siis on käidud. Maailmaparandaja oli väga head kala teinud ja tema blogi lugedes sain aru, et Mps toad ka ära koristanud:) Väga tore päevake oli, ainult tee oli hirmus libe. Ja see on ka Karli mittemagamise juures positiivne asi, et enam ei pea arvestama, et Karl tahab magama minna ja selleks ajaks peab kodus olema, saab vabamalt reisida. Kusjuures autos ta jäi magama ikkagi:)
Teisest täidetud lubadusest kunagi käsitööblogis. Kunagi, kui uue fotoka saan... Nimelt minu kallis fotokas ühel päeval enam lihtsalt pilti ette ei võtnud. Nii kurb:( Justkui ihuliige oleks puudu... Issi juba naeris, et Sander 3-... kuud on nüüd tühi auk, kuna lihtsalt pole millegagi pilti teha. Eks ma vaikselt unistan digipeeglist, aga kas see kunagi täitub...
Ahjaa, eilsest algas mul lapsehoolduspuhkus! Puhkus my a... võiks selle kohta öelda:) Enda toimetusteks ja hobideks peab aega varastama nüüd une- või laste arvelt. Ja enamasti, kui otsustan varakult ärgata, et miskit teha, teeb seda ka emb-kumb poistest. Sander on ka viimasel ajal nii viril. Peaks ta rohkem tädide seltskonda viima, sealt ta ainult naeratas:)
Karl käis vanaemaga mängutoas, sellel ajal, kui emme Sandriga KKT matustel käis. Karl lubas tädile seal, et juba homme tuleb tagasi ja võtab emme ja venna ka kaasa:)
Karl käis eskalaatori ja liftiga ka sõitmas kohalikes kaubanduskeskustes. Esialgu tahtis liikuva trepi pealt maha hüpata, teinekord juba sõitis rahulikult ja liftis täitsa meeldis. Käisime riideid ostmas ja kui lasin Karlil valida, kumbi pükse ta tahab, ei suutnud ta vist otsustada ja arvas, et mõlemad peaks ostma:) Pikast linnapäevast väsis ka mees nii ära, et tagasisõidul oli mul autos kaks magavat last, vanemal neist veel poolik jäätis käes:) Kodus ta muidugi ei tunnistanud, et ta magas. Kusjuures peale viimast haigust juhtus ka minu juuresolekul see, mida ma teiste käest kuulnud olen, aga ise näinud polnud: Karl jäi mul arvuti taga süles istudes magama:) Aga ilmselt oli see tingitud haigusest ja sellest, et tegelikult oleks lõunaune aeg olnud.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Muideks, blogi taustavärvi on muudetud- väga mõnus ja kevadine. Just nagu minu vannituba. Kohe rõõm lugemas nüüd käia!