Meie pere pesapuu

3. mai 2006

Kes teeb täpsema ennustuse?

Kauaoodatud tähtaeg 2. mai jõudis kätte ja läks mööda, ilma et midagi toimunud oleks. Aga targad raamatud räägivadki, et arstide seatud tähtaja järgi sünnib ainult 5 % beebidest. Nad elavad ja toimetavad ikka oma kalendri ja tahtmiste järgi. Ma olen nüüd küll paar päeva juba Karlile rääkinud, et oleks aeg välja tulema hakata, väljas on imeilus kevad ja me ootame teda väga, aga tundub, et talle meeldib seal rohkem olla ega mõtlegi veel välja maailma vaatama tulla. Esmaspäeval oli mul esimest korda tunne, et aitab küll, rohkem ei jaksa. Ei leia mugavat asendit ja jalad valutavad ja pissil peab tihti käima ja öösel on valus külge keerata ja ta tambib niii valusalt mu põie peal ja veel mitu häda. Kõige tüütum on isegi see ootamine ja teadmatus, et millal ometi. Ei julge enam eriti suurt midagi ette võtta ega kuhugi minna, et äkki just siis...Aga pole viga, hiljemalt 2 nädala pärast saan ma teda juba süles hoida ja on, mille nimel oodata.
Siinkohal kuulutan avatuks ennustusvõistluse, kes ennustab täpsemalt selle tähtsa päeva, millal ta siis lõpuks sünnib. Pakkumised teha täna õhtul kella 9ks.

7 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Mina olen oma pakkumise juba teinud ja loodan auhinda võita :D

Anonüümne ütles ...

mina panustaks homse, so siis neljapäeva peale, sel lihtsal põhjusel, et oleks ju ilus sünnikuupäev 04.05.06 :) no ja kui siia veel kellaaeg 02:03 või siis 07:08 ka lisada, oleks kohe eriti ilus;):D

jõudu ja edu soovides,
Triin

Unistaja ütles ...

See 04.05.06 oleks tõesti ilus kuupäev, aga niipalju kui ma aru saan, ei ole teda homme vist veel oodata, seega pakuks näiteks 8. maid. 8. on teadupärast selline ilus kuupäev ;)

Anonüümne ütles ...

pakun, et sünnib reedel või teisipäeval

Anonüümne ütles ...

Vau Triin! Milline numeroloogia huvi. Kas sa tõesti ootasid kellaaega, et kommetaari kirjutada kell 4:04:44? :DDD

Anonüümne ütles ...

:D:D:D ei oodanud, AUSÕNA!!!

Triin

promille ütles ...

Mina jäin vist pakkumisega hiljaks, nii et saan vaid õnnitlusi edastada!!!!!

Pille T