Meie pere pesapuu

6. detsember 2005

Birthday blues

Et siis olengi vanaks saanud. 23 kui arv ei meeldi mulle tegelikult üldse, aga eks peab seda natuke kannatama.
Laupäevane sünnipäevapidu oli aga tore, kohal olid vene talupojad ja -türukud, noored vene daamid ja kes kõik veel. Sai süüa ja juua ja kätt suruda. Ja lõpuks veel laulda ka! Väga tore oli.
Ja aitäh teile, kallid sõbrad, ilusa plaadi ja armsate pühenduste eest! See oli suurepärane üllatus.
Ja pühapäeval otsustas keegi endast lõpuks tugevama togimisega märku anda, nii et tulevane issi sai ka liigutustest osa. See oli imeline tunne!

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

minu arvates on 23 üks parimaid vanuseid üldse (ma ei tea aint seda, miks ma nii harva tunnistan oma väärt 23 aastane olemist. ikka miski 26 või 19 või misiganes)

kõige laisem laiskloom ütles ...

mulle ka täitsa meeldib 23 olla.. ei ole veel täheldanud, et selle juures oleks midagi halba.. kortse ka veel väga palju ei ole ja.. :oD (kuigi Yves Rocher juba saatis mulle kingituseks viimase jalakreemipakiga ka kortsude vastast kreemi..)
järgmine aasta on ainult raske peale sünnipäeva meelest pidada, et 24 on vanuseks.. jnejne..