Meie pere pesapuu

27. veebruar 2014

27.02.2014 - 61. elupäev

Täna hommikul kella 6-ne söömine ei läinud nii edukalt kui tavaliselt.
Arstilt oli täna meeles küsida Liisa südame kohta. Ta ütles, et ta ei kuule enam nii suurt kahinat südames ja uuring tehakse millalgi enne kui me koju saame. Ja siis ka rohkem olukorrast ülevaate saamiseks, et sellega ei tehtaks midagi. 
Söömise koha pealt laiutasin käsi, et ma võin ju üritada Liisat äratada, aga see ei õnnestu. Arst arvas, et äkki järgmisel nädalal saame üles, et seal on rahulikum seda söömist harjutada. Nujah, eelmisel nädalal ta arvas ka, et järgmisel nädalal, nii et ma seekord parem ei hakka väga lootma.
Hemoglobiini kontrollitakse ka Kasparil uuesti. Ja selle kohta, et Liisa pole paar päeva juurde võtnud, arvas, et see võib täitsa vabalt nii olla, sest söömise peale kulub rohkem energiat. Et me sunnime neid nagu sporti tegema:)
Täna käis Laisik koos oma lapsega meil korraks külas. Tema laps oli samas palatis, kus minu omad, aga teisel pool. Ja ütles, et oleks nagu sama, aga nagu ei oleks ka.  Ja nii mugavaid toole polevat siis olnud.
Kui mul lapsed söödetud ja piim lüpstud sai, siis läksime koos teise majja Su-Summu kohvikusse sööma. Ja hiljem viis ta mind ITK-sse, kus mul oli sünnitusjärgne ämmaemanda visiit. Kuna kohale jõudsime aegsasti, siis jõudsin enne veel lähedalasuvast poest oma minibeebidele riideid osta. ITK-sse oli üsna nostalgiline minna. Kuigi nad on seal mingeid ümberkorraldusi vist teinud, sest palatis, kus ma enne keisrit paar päeva olin, toimus ka ämmaemanda vastuvõtt ja see ruum, kus mind vastu võeti, oli minuarust see protseduuride tuba, kust mind keisrile viidi. Visiit ise oli suht mõttetu. Läbi ta mind vaatas ja katsus ning arvas, et kõik on korras ja võttis PAP-analüüsi (ei mina mäletanud, kas mul on see hiljaaegu võetud). Ning küsis, mis rasedusvastaseid vahendeid ma olen mõelnud kasutada. Pole nagu mõelnud veel:) Eks peab siis Saaremaal kunagi oma arsti juurde minema. 
Ämmaemanda juures käimise tõttu jäid mul täna lapsed pesemata-kaalumata ja seda tegid õed. Õnneks oli Liisa täna lõpuks juurde võtnud ja kaalus 1880 (+33) g. Kaspar kaalus 1820 (+32) g. 
Pole ammu söögi kohta midagi kirjutanud, sest pole midagi erilist olnud. Päevast päeva hommikul puder ja võileib, lõunal kartulipuder millegagi ja õhtuks piimasupp. Vabariigi aastapäeval oli siiski kartulisalat, aga kuna ma kodus olin seda just söönud, siis ei hakanud proovimagi, sest see pole kindlasti nii hea. Eile õhtul olid makaronid hakklihaga, makaronid olid teist korda siinoldud aja jooksul! Ja täna õhtul oli kodujuust kurgi, tomati, paprika ja redisega. Oleks natuke soola ka olnud, oleks veel parem olnud. Kõige jubedam asi siinsest sööklast on olnud piimasupp tatraga, see jäi isegi minul söömata!
Ühel jalutuskäigul palatist koridori teise otsa puhkeruumi piimapurki pesema mõtlesin, et ei tea, mitmesajandat korda ma seda koridori mööda tammun juba? Ja mitmesajandat korda lüpsiruumis lüpsan? Koridori mõõtsin ära: meie palati uksest puhkeruumi ukseni on u 65 sammu. Ja käin seda päevas vähemalt 10 korda. Vasakul klaasuste taga on mu lapsukesed:

1 kommentaar:

kõige laisem laiskloom ütles ...

kusjuures ma ise mõtlesin, et peaks ka sealt poest läbi hüppama ja teile midagi vaatama.. :P
ja kodusaarel naistearsti juurde minekuks pead ilmselt praegu aja kirja panema, ma mõtlesin siin just, et peaks minema mais, nagu arst käskis ja helistasin möödunud nädalal.. siis öeldi, et aprill on meil täis ja mai graafikut veel pole.. st ooteaeg on päris nummi :D
me siis tuleme kolmapäeval uuesti teitid vaatama :)