Meie pere pesapuu

16. veebruar 2014

16.02.2014 - 50. elupäev

Eile õhtul lasingi Liisa piima ka perfuusorist panna, nii et kell 12 olin juba voodis.
Täna oli pühapäeva puhul natuke vaiksem päev ja ühtegi arsti ei käinud. 
Hommikul kell 6 tundus Liisa tissist väga huvitatud olevat. Otsis aktiivselt midagi ja lutti ei tahtnud sugugi:) Aga emme ei tahtnud tissi anda. Kell 9 oleks emme tahtnud anda, aga Liisa paar korda haaras, kuid eriti ei imenud. Kell 12 magas ta sirgelt, nii et ma üldse ei proovinud. Enne kella 3 oli kaalumine ja pesu ning siis ta oli ka väsinud. Täna pesin ja kaalusin mõlemad ise, hooldaja vahetas niikaua voodipesu ära. Hakkama sain. Üldiselt õed siin eriti minu ja lastega enam tegemist ei teegi, ilmselt eeldavad, et ma olen juba "vana kala" ja saan kõigega ise toime. Masinad neil ka eriti ei piiksu (täna vist kuulsin ühe korra Kaspari oma) ja nii nad ongi rahulikult. Ma muidugi päris kogu aeg nende juures ei ole, nii et ma ei tea, kas nad vahepeal nutavad ka näiteks. 
Kuna nüüd läheb Liisa söötmisele nii kaua aega, siis otseselt lastega tegelemisest (sh lüpsmisest) vaba aega on mul tavaliselt 1,5 tundi. Ja kui sinna sisse peab mahtuma ka minu enda söömine, siis vaba tundi känguruks nagu enam ei olegi. Liisat ma hoian söötmise ajal ka süles ja tema pärast ma väga ei muretse, aga Kaspari pärast on süümepiinad kergelt. Täna enne oma lõunasööki siis ikka istusin temaga natuke.
Täna kutsus tädi mind enda juurde lõunale. Lüpsin ühe söögikorra piima ette, et saaksin natuke kauem ära olla. Tädi organiseeris mulle isegi transpordi tema juurde ja tagasi ning pakkus imemaitsvat kanapastat. Ja oma tekikese sain ka ära triikida. Nii et mõnus pärastlõuna oli. Läbi linna sõites on kummaline vaadata, et väljaspool haiglat keeb elu: kes läheb teatrisse, kes kinno, mõni poodi ja külla, inimesed sagivad ringi ning toimetavad rahulikult oma kodudes. Ainult meie elu siin kulgeb ainult ühtemoodi.
Kella 9 ajal vaatasin, et Liisa paistab ärkvel olevat, et prooviks jälle süüa. Ja üllatus-üllatus: Liisa sõi 22 g vajalikust 32-st! Eks ta natuke tegi sohki, kuna vahelejäänud lüpsikorra tõttu oli piima palju ja ta väga palju vaeva ilmselt ei pidanud nägema. Aga ma tundsin, et ta päris pikalt ikka imes.
Liisa kaalus täna 1590 (+50) ja Kaspar 1446 (+40) g. Homme on jälle pikkuse mõõtmise päev.
Lõpetuseks pean ütlema, et kui blogisse iga päev postitust ei ilmu, ei ole vaja muretseda: mul lihtsalt siis polnud aega kirjutada ilmselt:) 

Kommentaare ei ole: