Meie pere pesapuu

22. veebruar 2012

Varesele valu, harakale haigus...

Meie pere on tabanud järjekordne viirus, seekord miski kõhuviiruse moodi. Seekord alustas issi pühapäeval kõhuvalu juttu. Järgnes Karl koos sooviga end kraadida: 37,4 C. Siis tundsin mina, et tervisega korras pole lood. Õhtuks oli Karlil 38,1 C. Järgmiseks päevaks oli minul palavik ja Karlil ja issil ja Sannul ka paljulubav 37,0. Täna hommikul olime meie Karliga palaviku seljatanud, kuid see-eest Sannul oli 38,2. Sellega ma olen juba harjunud, et lapsed "viirusteperioodil" mitu korda põevad, lasteaias ikka jagatakse häid asju. Aga mina, kes ma pole ikka mitu aastat rohkem tõbine olnud kui mõned korrad nohu, olen ka juba kolmandat korda haige. Ära tüütab. Ja issi on juba üle 2 nädala haiguslehel, alguses miski kurgupõletik ja nüüd veel kõhuviirus otsa.

2 kommentaari:

jupike ütles ...

ma lapsest saadik imestan miks vanarahvas noile lindudele halba soovib. aga teile igaljuhul tugevat tervist!

saarlanna ütles ...

Ega need pole just ilusad laululinnud ju ja vähemalt vareseid, kellele haigust saata, leidub aasta ringi. Pääsukesele nagu ei taha halba soovida ka...