Meie pere pesapuu

16. november 2010

Lapsesuu

Sandri esimene (sõnaline) vaimukus:
Istume söögilaua taga, Karl hakkas millegipärast jonnima, multikavaatamine oli vist teemaks. Karl nuttis valju häälega, Sander vaatas teada ja ütles siis, mis ta asjast arvab: "Venna tita!"
Issi läks poodi, meie ootasime autos. Tagasi tulles rääkis issi, kuidas pood oli parme täis, kes kõik Bocki või muud taolist kanget õlut ostmas olid. Karl jääb hetkeks mõttesse ja küsib siis: "Issi, aga mis sa tegid, et nad sind ei hammustaks?" No mis sa kostad selle peale, seleta 4-aastasele, milliseid parme issi mõtles:)
Sõidame Karliga lasteaiast kodupoole. Lasteaias olid nad vaadanud musta ja valge koera multikat. Rääkisingi siis Karlile, et seda multikat olen isegi mina vaadanud, kui ma väike olin. Sellepeale küsis Karl, et mis ma veel telekast vaatasin. Üritasin siis meelde tuletada, mis meile näidati. Kõige suurem sõber, Hunt Kriimsilm, Mõmmi aabits, Tammetõru seiklused. Enamusi neist on Karl ka näinud. Edasi küsis Karl, et mis multikaid oli. Mul peale musta ja valge koera ei tulnudki miskit meelde, et ju siis rohkem ei näidatud. Karl ohkas selle peale: "Noh, vähemalt sa oled sedagi näinud!"
Karlile meeldib kõiksugu üllatusi teha. Ükspäev tulime jällegi lasteaiast ja tal oli vist mingi joonistus kaasas. Manitses mind, et ma issile selle kohta midagi ei ütleks. Lubasin, et ma ei ütle midagi. Sellepeale Karl küsis üllatunult: "Mitte midagi? Kas sa isegi tere ei ütle?!"

2 kommentaari:

tb ütles ...

oi, kui lahedad nad ikka on :)

Anonüümne ütles ...

Jaa, lapsed on vahel täitsa hämmastavad. Minu 5-ne poiss teatas ühel päeval, et tal on tulevikus 2 last, poeg ja tütar. Tütar saab nimeks Hello Kitty, sest noo Hello Kitty on ju plikade värk.