Meie pere pesapuu

14. jaanuar 2007

Kiri Hispaaniast

Üks õhtu tõi Margus postkastist kirja, minu nime ja aadressiga kenasti.... aga posti pandud Hispaanias, saatja aadressi pole. Kes küll mulle sealt kirjutada võiks? Ühtegi tuttavat ju pole seal? Kirja avades oli minu hämming veel suurem. Lühidalt öeldes, kui ma inglisekeelsest kirjast ikka õigesti aru sain, siis minu nimi loositi 6 MILJONI Euroopa, Aasia Ameerika, Austraalia ja Uus-Meremaa nimede seast ja ma olen võitnud 615 810 EUROT (ehk u 9,2 miljonit krooni). Raha on kantud panka ja selle kättesaamiseks tuleb täita oma andmetega paber ja see Hispaaniasse mingisse firmasse faksida. Ainuke konks, mille mina suutsin avastada, oli see, et 10 % summast kuulub samale firmale, kuna nemad olid minu nimele ostnud pileti. Aga mis see 920 000 krooni siis ikka ära anda pole ja seda alles PEALE oma raha kättesaamist? See on ju liiga fantastiline, et tõsi olla? See ei saa ju tõsi olla? Või siiski? Ilmselt see uskumatus võtabki kergemeelsed õnge, sest see ei saa ju lihtsalt nii olla. Või ikkagi saab? Mis teie arvate, mis tegema peaks?

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ära usu!!!

Anonüümne ütles ...

samad sõnad.

Anonüümne ütles ...

Kui usud seda kirja, siis oled petta saanud!!!
Ma sain kord postkasti kirja,et mingi aafrika prints on hädas ja ta isa on tapetud ja tema tapetakse ka kui ma talle kohe raha ei anna...
Aga konks on selles, et mu kolleeg sai sama kirja...
ÄRA MITTE MINGIL JUHUL USU!!!

Anonüümne ütles ...

igaksjuhuks selgitan...kiri tuli reaalsesse postkasti, mitte interneti omasse.MK