Meie pere pesapuu

21. jaanuar 2006

Tehtud sain!

Väga hea kerge tunne on. Kuigi mida rohkem ma oma töö peale hiljem mõtlesin ja teiste tööde ettekandeid kuulasin, siis aina rohkem tundus mulle, et see projekt ikka tõepoolest ei kõlba kuhugi. Retsensent küsitles mind tükk aeg, vahepeal mõtlesin juba, et aitab küll, ma ei jaksa enam. Ja kogu selle küsimusterahe lõpuks pakkus ta hindeks C, aga sain ikkagi õnneks B! Ma olen ülirahul ja õnnelik.

1 kommentaar:

maailmaparandaja ütles ...

See sinu retsensent oli jobu. mul oli küll vahepeal tahtmine minna ja talle seda öelda. Minu arust oli suurem osa tema pooletunnisest nurinast mingi üksikute vormistusvigade ette loetlemine. Mõttetu. Minu tagasihoidliku aru järgi peaks sisu nagu olulisem olema, aga mida mina ka tean.
A igatahes tubli olid ja polnud su tööl viga midagi (niipalju kui mina öelda oskan).
Nüüd pole lõpetamiseni enam palju. Aint väike bakatööke :D