Meie pere pesapuu

24. november 2005

Läbi udu

Pole väga pikka aega midagi asjalikku öelda olnud, nüüd võiks paar rida kirja panna.
Kõigepealt seda, et eile siis tähistasime 8 aasta täitumist tollest õhtust, kui saatus ja tähemärgid meid kokku viisid. See lihtsalt pidi olema nii määratud, usun mina. Ja seepärast ütlen ka, et inimesed, uskuge armastusse! Igale ühele leidub kusagil keegi, kes on just temale loodud ja küll siis saatus või Jumal leiab ka viisi teid kokku viia, nii nagu juhtus meiega.
Eile õhtul oli meil väike firmapidu, lihtsalt pingete maandmiseks. Koht selleks oli täiesti fantastiline- Plasku 13. korruse saun. Vaade sealt oli hingematvalt kaunis ja igati oma hinda väärt. Igast ruumist võis muidugi seda vaadet ka nautida: basseiniruumist niikuinii, aga isegi duši- ja leiliruumist. Mina olin muidugi kaine autojuht, aga teised võtsid päris lõdvalt, algul saime Plasku klaasid uduseks, hommikuks aga oli terve linn sellesse uttu mattunud:) Nüüd siin inimesed põevad, mina küll aru ei saa, mis neil viga on:)
Ja veel tõdesin juba mitmendat korda, et fotokat peaks tegelikult igal pool ja alati kaasas kandma, sest kõige ilusamad ja huvitavam pildid leiad just siis, kui seda kaasas ei ole. Eile käisin Luunjas planeeringu avalikul arutelul (kuhu õnneks kedagi kohale ei tulnud:)) ja Tartusse tagasi sõitma hakates oli hingematvalt kaunis päikeseloojangust värviküllane taevas, aga muidugi ei olnud mul fotokat kaasas.

2 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

eile ja täna hommikul kella 8 ajal oli lausa hirmus ilus taevas.. algul punane ja pärast kõik muud värvid.. aga kuna ma tean, et palju ilusam on asi naturaalsena, siis ma iga päev fotokat välja ei tiri (kaasas on ta mul koguaeg, kui seljakott kaasas on.. tea, millal jälle vaja kuskile ringi sõitma minna), vaid katsun sügavale mälusoppi selle imeilusa pildi jäädvustada..

Anonüümne ütles ...

Mina mõtlen ka, et ehedalt on kõik himus ilusad pildid alati ilusamad, kui paberil. Ja milleks siis ilusat mälestust rikkuda?

Triin Suur