Meie pere pesapuu

14. september 2005

Kirjutaks ka paar rida...

...kuigi viimasel ajal tundub, et igasugune kirjutamisoskus on täiesti mandunud (võib-olla kui välja arvata detailplaneeringute seletuskirjad) ja eriti võrreldes Pillega:)
Elva grilliõhtu oli väga tore, eriti kui sulle kotitäis õunu ja kurke ka kaasa antakse. Ja need lapsepõlvemängud ikka ei sobi keskmisele täiskasvanud kontoriinimesele, süda puperdas sees juba sellise väikese vahemaa jooksmise peale.
Alõtšapeol oli meie kambake küll väike, aga lõbus oli sellegi poolest. Kuigi ega need peokangelased ise minu väga suured lemmikud ei ole. Aga ühest asjast mina aru ei saa- miks peab pidudel alati koolist rääkima? Nojah tegelt on asi ilmselgelt minus, kuna ma seda teemat vältida tahaks, aga miks peab väikesest veinist rõõmsas tujus koolist rääkima? Et pole muust rääkida? No ma arvan, et Pille ikka mingi teema leiaks:)
Eile hommikul tööle tulles oleks ma ääre pealt kassi omanikuks saanud. Keset kõnniteed istus, või õigemini kössitas, väga kurvalt üks imearmas süsimust kassipoeg. Ta nägi nii õnnetu ja üksik välja ja kõik inimesed tormasid temast tööle-kooli rutates mööda. Margus pidi mind peaaegu väevõimuga ära tirima, et ma teda kaasa ei võtaks. Õhtul oli ta sealt õnneks läinud, loodetavasti tuli emme või omanik talle järele. Ja õhtul sadas mõnusat paduvihma! See ei olnud veel õnneks selline külm sügisene kurb vihm, vaid veel suviselt soe ja lõbus. Päris tore oli läbi poriloikude koju minna ja teisi inimesi vaadata, kes ei olnud ettenägelikult vihmavarju kaasa võtnud.
Tööjuures määriti mulle kaela Luunja valla üldplaneeringust rohelise võrgustiku osa, et oh, see on ju rohkem sinu eriala! Kuskilt ähmaselt meenub jah, et maastikuplaneerimise loengus oli sellest juttu, aga üks asi on väga üldine teooria 2 või 3 aasta tagant, teine aga praktika. Pealegi pole mul õrna aimugi, mis seal Luunja vallas üldse on. Nüüd ma siis tuhnin internetis ja otsin, kas on kusagilt eekuju võtta, muidu on tõesti oht, et pean kogu jutu ja kaardi ise oma peaga välja mõtlema:(
Kurb lugu on see, et koduigatsus on tekkinud või osalt on see lihtsalt suur isu õunte-ploomide järele. Aga raha eriti ei ole (huvitav, kas bussipileti hinda on juba tõstetud?) ja ei tea, kas vaba päeva ka antakse.
Homme üritaks pisut rohkem liigutada, kui paremat kätt koos hiirega ja läheks ujuma.

5 kommentaari:

Unistaja ütles ...

Vat sellest ei saa mina ka aru, miks kogu aeg peab koolist rääkima. Nagu muust enam rääkida ei oleks. Ja eriti kipuvad seda tegema inimesed, kellel on rohkem tehtud kui minul (ei tea kas see on mingi kahjurõõm või milles asi).

maailmaparandaja ütles ...

Ma võin omast käest öelda, et Pille on tegelikult äärmiselt vilets teemade leidja. On vaid kaks teemat, millest ta võib nõrkemiseni jahuda - mutukad ja kõngev romaan.
Aga järgmise peo võime teha ju koolitabuga. Ses suhtes, et igaüks kes mainib kooli saab trahvi :D

Unistaja ütles ...

See on sul küll hea mõte Pille :D

kõige laisem laiskloom ütles ...

et siis Pille sünna on koolitabuga? kas ma siis võin rääkida sellest, kuidas ma olen nädal otsa pabereid ühest hunnikust teise tõstnud ja maaametist kinnistute nimesid ja piire taga ajanud? :oP ;o)

saarlanna ütles ...

Mina olen kahe käega Pille idee poolt! Aga kui suur trahv määrata,et see piisav stiimul oleks suu kinni hoida?