Meie pere pesapuu

1. september 2005

Blogisõltlane

Ausalt öeldes ei ole viimasel ajal eriti isu ja tuju tööd teha ja nii ma siis kolan internetis. Ja loen blogisid. Kuna paljud "gängi" liikmeid on internetivabad veel, siis neilt ei ole eriti tihti midagi uut lugeda, aga see-eest on näiteks Postimehe juures blogide aadresse ja nii ma siis loen neid. Väga huvitavad. Aga ise seevastu ei oska midagi tarka kirjutada.
Et mis on juhtunud? Eriku sünnipäeva tähistasime, keeglis läks väga kehvalt ja mina olin kaine autojuht.
Narva tööga pidi kiire-kiire olema, aga ülemus millegipärast ei lähe ikkagi Narva ja mina üksi ka ei lähe. Noh, tegelt saab sel nädalavahetusel ikkagi Ida-Virumaale Merikese-Triinu soolaleivale minna. Mis tuletab meelde, et bensiinihinda tõsteti jälle:( Tuleb vist ikka autosõit maha jätta.
Praegu ei tulegi rohkem meelde.
Ja homme on 1. september! Mis üle väga mitme aasta ei tähenda mulle enam midagi.

3 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Jaa, mina annan endast parima, et sul ikka töö kõrvalt ka midagi lugeda oleks, aga tõsi, ma olen inimene ja minu võimed on piiratud, aga ma soovitan soojalt vastuse vadimi blogi. aadress: http://vastuse-vadim.blogspot.com/
See on huvitav

Unistaja ütles ...

See oli väärt soovitus. Maru hea lugemisvara on seal leheküljel.

saarlanna ütles ...

Olen selle juba ammu avastanud:) Lahe!