Meie pere pesapuu

2. juuni 2005

Hetkel päevakorras

Eile õhtul sai kinos käidud "Star Wars Episood III" vaatamas. Kuna aeg oli minu jaoks juba suht hiline, unimüts nagu ma olen, siis vahepeal igavamate kohtade ajal tuli pisut unega võidelda. Aga film ise oli väga hea. Juba esimestest kaadritest, kui tekkis endal tunne, et lendlen mõne lennumasinaga sealsamas kosmoses. Kõik see maailm seal filmis on nii hästi läbi mõeldud: lennumasinad ja elamud ja planeedid ja nende elanikud ja kõik muu. Ainult see oli naljakas, et Obi-Wan järsku kuskilt mingi sauruse moodi eluka välja võlus ja selle seljas sõitis, kuigi muidu olid neil kogu aeg viimase tehnika sõna järgi lennumasinad:)
Võib-olla on see rumal küsimus, aga kas keegi oskab seletada, miks neid Tähesõdade filme sellises imelikus järjekorras tehakse? Et algul 4. ja nüüd viimasena kolmas?
Kui muudest teemadest rääkida, siis lõpupeole minekuga on hetkel kahtlased lood. Kuigi ega mulle ühtegi kirja tulnud ei ole, mistõttu tean kõigest toimuvast vaid läbi kuulduste. Aga selline lugu on, et ema tuleb Tartusse külla ja tal on transporti ka vaja ning siis ma vist ei saa kahjuks tulla. Täpsed plaanid veel selguvad aja jooksul.
Ja tundub, et rohkem inimesi peale Pille, Tambeti ja Pireti rattamatkast huvitatud ei ole:(

6 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

nojah, ja mis siis, et huvitatud pole, ise on jobud :oP võib-olla veel ärkavad? suvi on ju alles ees, ärgem veel muretsegem.. :oD

maailmaparandaja ütles ...

Ah, sellele, et üleskutsele ei reageerita, ei tasu tähelepanu pöörata. See on täiesti tavaline. Sul on isegi hästi läinud. Koguni kolm huvitatut. mina pean tavaliselt kahega leppima ja üks neist kahest on enamsti Sooda (ega sina teda viimasel ajal juhuslikult kohanud pole???). Aga ma olen kindel, et huvilisi on tegelikult tunduvalt rohkem :D Ja isegi kui poleks (milles ma sügavalt kahtlen) siis võib alati pisikese jalgrattamatka teha, mis tuleks veel ägedam kui suur.

Anonüümne ütles ...

Mina olen ka huvitatud. Isegi siis, kui ma ei saa mitte midagi lubada, sest tulevik on äärmiselt ähmane. Pole reageerinud, kuna mul pole olnud asjalikke mõtteid ega soovitusi ega ettepanekuid, mida jagada ja niismama endanimeline kiri saata vms tundus mõttetu.

triin.

saarlanna ütles ...

Nojah, isegi kui MITTE keegi teine ei tule, siis perekond Kallas läheb omaette. Eks igaüks ise teab.
Ja Pille-kahjuks ei ole Soodat kohanud:(

Anonüümne ütles ...

Minul oli ka ikka kavas tulla...
Kui ma muidugi selleks ajaks juba kosmoses ringi hõlju, nagu arst täna ennustas, või Ida-Virumaal maailmat ei paranda, või... jah, kõigepealt pean ma homse "interaktiivse" keskustelu Zobeliga üle elama. Paanika, paanika. Sry, et kirjadele vastamine tagaplaanile on jäänud, aga arvasin, et ammune karjatus 16nda kohapealt blogis käib ka sinna alla.

Unistaja ütles ...

Mida ma ikka vastu kirjutan kui kirjas seisaks, et minu suveplaanide koha peal on praegu ainult suur küsimärk. Kui mu mälu mind ei peta, olin ma juba eelmisel suvel rattamatka lõppedes kahe käega vol 2 poolt. Ja see pole muutunud.