Meie pere pesapuu

17. mai 2005

Oo Saaremaa!

See Saaremaal oldud aeg millepärst lausa lendab seal, ei jõua õieti kohalegi, kui juba peab jälle Tartu poole sõitma hakkama.
Aga kodus oli imeilus! Päike säras sinises taevas kõik need 3 päeva. Linnud lõõritavad kõrvulukustavalt, õu on nartsissilõhna täis, metsaalune valendab ülastest ja lõhnab samuti magusalt, värske õhk, räästa all kuivavad särjed. Näpud sain ka mullaseks, aga oma suvist lemmikajaviidet- muru niita- ma veel ei saanud.
Pühapäeval õnnestus meil isegi terve perega korraga laua ääres istuda, isa sünnipäeva pidada ja tulevikuplaane arutada. Majaomanik tahab meist ikka lahti saada ja siis me mõtlesime, et mis edasi saab. Üldkoosolek otsustas otsuse komisjoni suunata ning moodustada projekti ja eelarve komisjoni:) Isa aga on mul nii pika mõtlemisega, et kes teab, millal ükskord tegudeks läheb.
Pühapäeval tulid vanaemad-vanaisa ka külla. Vanaema kalli annab jälle tükiks ajaks energiat, et edasi minna. Üldse see koduskäimine laadib tohutult akusid.


KESKKONNATEHNOLOOGIDE SAAREMAA INVASIOON VOL. 2

Seoses Saaremaal olemise ja käimisega mõtlesin ma suvisele rattamatkale ka. Keegi olevat kusagil kuupäevagi paika pannud, aga mina ei tea kahjuks midagi. Muidu ma organiseeriks hea meelega, kuna eelmine kord panid Piret-Liina kõik kahekesi paika. Mina oma väikese peakesega olen mõelnud, et marsruut võiks kulgeda umbes nii: Kuressaare-Abruka (Vahase)- Sääre-Jämaja-Lümanda-Viidumägi-Kihelkonna (Vilsandi?)-Mustjala-Panga pank-Võhma. Kui keegi midagi lähemalt teab või arvab, siis võiks ju teema üles võtta.

6 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Mina tean, mian tean. Mina tean kõike, mis puudutab jalgrattamatka.
See kuupäev, mis pandi paika on 16 august. Ärge minu käest küsige, kust see kuupäev tuli ja kes selle välja pakkus ja millise tallinnakilupäeva pühaku nimel just see päev, aga sellist olen ma kuulnud küll.
Mina arvan, et võiks teema üles võtte küll, kuni kõik veel kättesaadavad on.
mul pole kaarti ees, aga ma usun, et marssuut on iseenesest hea.

maailmaparandaja ütles ...

ja grrrrrr, lõputöö perioodil paluks mitte imimesi kadedaks teha rääkides kodust päikesest ja heinamaast...

merka ütles ...

Nii siis minagi kuulnud 16ndamast augustist, aga kui vähegi võimalik palun lükata see kuhugi poole edasi või tagasi. Soovitavalt tagasi. Sest vastasel juhul ma lihtsalt ei tule. Alates eelmise aasta septembrist pole ma mitte ühegi pereliikme sünnipäevale jõudnud...ja nii see edasi kesta ei saa. Mõnda inimest tahaks siiski muul moel kui smsi või kaardi teel ka õnnitleda ja kallistada.

Marsruut tundub ootuspäraselt põnev olevat, mägesid sealkandis vist väga olema ei peaks? Ja rattaga sõit peaks selleks ajaks jälle lubatud olema:)

Ja ühinen Pille urinaga heinamaade ja päikse osas... 9 päeva veel...

saarlanna ütles ...

No Viieristi ja Viidumäe on nime poolest mäed küll, aga muidugi Mõrtsuka tõusuga võrrelda ei anna:)

maailmaparandaja ütles ...

kui seda kuupäeva kuhugipoole lükata siis on mul ainult üks palve. Mitte augusti viimasele nädalavahetusele.

kõige laisem laiskloom ütles ...

seda et teeme ära.. aga palun mõtleme asja peale PÄRAST 25.ndat maid :oP
kommentaar tuli HULLUVALT laisikult (tavaliselt on hulluv lumeuss, aga paistab, et loomadel hakkab ka ära keerama :oP)