Meie pere pesapuu

2. mai 2005

Esimene füüsiliste võimete katse seljataga

See nädalavahetus sai siis jalgrattal ja rongis veedetud sildi all Roheliste rattaretke vabatahtlike koolitus. Reede varahommikul sõitsime rongiga Tallinnasse, seal saime selga ilusad erkkollased vestid ja tiirutasime linnapeal. Inimkaotusi kusjuures ei olnud, kuigi liiklus oli ikka päris jube ja me ise rikkusime ka hulgaliselt liikluseeskirju. Ekskursiooni käigus käisime Ragn Sellsi sorteerimisjaamas (teist korda), kus meile anti ümbertöödeldud komme. Järgmisena Plastitehases, kus oli väga jutukas onu ja siis Tallinna jäätmete sorteerimistehases. Väga huvitavad kohad ja mõtlemapanevad teemad. Edasi viis tee Tallinnast välja Jõelähtme prügilasse. Kõige lõpuks läksime Raasikult rongi peale ja sellega Aegviitu. Kokku tuli kilomeetreid 60. Uni oli väga magus:)
Laupäeva hommikul üritasime inimesi KJS-i teemal harida, midagi vast ikka kahe kõrva vahele jäi. Jaanus rääkis meile pikemalt jäätmete hingeelust ja nende sorteerimisest. Siis istusime jälle ratastele ja 30 kilomeetri pärast jõudsime alguspunkti tagasi. Teekond oli väga vaheldusrikas ja mu uhiuus ratas sai päris hästi sisse sõidetud: oli asfalti, kruusa, liiva, muda, vahepeal lausa vett ja tõuse, tõuse, tõuse, mõni langus ikka ka. Siis istusime jälle rongile ja loksusime mitu pikka tundi Tartu poole tagasi. Kodune pehme voodi oli imehea:)