Meie pere pesapuu

10. märts 2005

Olen enda üle uhke!

Sõitsin eile täitsa üksi läbi linna Vahi tänavalt Vanemuise ja pärast loengut Riia ja Võru maantee kaudu koju. Nojah, arvab mõni selle peale, mis see siis ära pole, aga ma ei ole siini linnas eriti sõitnud. Kuna auto on nüüd ka minu nimel, siis on mul nüüd see õigus. Ja kes see ikka mind kiidab, kui mitte mina ise!
Muuseas on sellel autol täitsa oma mõtlemine olemas. Tal on üks viga küljes ja ta pidi täna arsti juurde minema ning ilmselt ta aimas ja kartis seda, seetõttu käitus ta paar eelmist päeva, nagu poleks midagi viga. Kui aga täna sai remondiaeg tühistatud, siis hingas ta kohe kergendatult ja lasi vanamoodi edasi.

1 kommentaar:

Unistaja ütles ...

Njaa, eks nende autodega ole ikka nii, et kui vaja teendidnusse viia, siis pole nagu viga miskit, muidu aga teevad lollusi.