Meie pere pesapuu

5. märts 2014

5.03.2014 - 67. elupäev

Hommikul liikusid jutud, et kolime reedel üles. Siis tuli dr Toome ringkäigule ja ütles, et täna peaks meile tuba vabanema. Ja siis oma arst ütles ka, et peaksime täna kolima, aga läks üles uurima, mis seis on. Hakkasin siis juba asju kokku pakkima. Siis aga tuli arst tagasi ja ütles, et ikka täna ei saa. Aga reedel kindlasti!
Kasparil võtsime vesivoodi ära, prooviks. Kui temperatuur püsib, siis tagasi ei panda.
Kuna Liisal pidi olema täna sondi vahetus, siis otsustasime arsti ja õega, et ei pane uut, vaid vaatame, kuidas ta ise hakkama saab. Ta näeb nii armas välja ilma sondita:) Ja ta võib vaba graafiku alusel süüa, võib-olla siis reguleerib ise paremini. Täna ta oli muidu tublisti söönud: 28, 20, 36, 13, 29 ml, aga kella 9se söömise jättis vahele. 
Muidu on kõik tore, aga kuna sondi ei ole, siis tähendab see seda, et ma pean ka öösel kell 3 tulema Liisat söötma. Niipalju siis magamisest:) 
Täna kaalusin tükk aega, mida vaba tunnikesega teha, kas magada või õue minna, sest õues oli imeilus kevadilm. Otsustasin õue kasuks, sest magada saan ma ehk üleval ikkagi ka, aga õue enam ei saa. Õues jalutades mõtlesin, et minu haiglasoleku ajal on 3 aastaaega vaheldunud: haiglasse tulles sadas vihma ja olid pluss kraadid, seega ehtne sügis, vahepeal tuli lumi ja kõvad külmakraadid ehk tõeline talv ja nüüdseks on lumi sulanud ja linnud laulavad ehk kevad on käes.
Meie palatisse tuli täna veel üks emme, nii et nüüd oleme jälle 4kesi. Ma vist tean ka, miks ühte palatit tühjana hoitakse, kui kõik teised on täis: mulle tundub, et õed käivad seal öösiti magamas:). 
Tundub, et söögiaegadega pole midagi ette võetud ja nii tuli ilma piimasupita hakkama saada. Mitte, et ma seda niiiii väga saada tahangi, aga asi on põhimõttes. Ei ole normaalne imetavaid emasid söömata jätta.
Õhtul skaibis teatas mees, et meil on veel perelisa tulnud, et arvaku ma ära. Ma ei osanud nagu üldse arvata, pole kuulnud, et keegi titte ootaks. Vihjeks oli, et neid on rohkem kui 2. Veel suurem hämming. Ja siis teatas mulle, et meie koer olevat aida alla pojad toonud. Et oli sealt välja tulnud ja kui ta vaatama hakkas, mis ta seal teeb, siis oli niutsumist kuulnud. Ma vaatasin küll, et ta oli natuke paksemaks läinud, enne tal ribid paistsid täitsa, aga nii paks ta polnud, et oleks kutsikaid kartma hakanud. Ja ta nönna noor ka veel ju:) 
Kaspar sai ka täna 2 kilo täis ja kaalus 2016 (+55) g. Liisa kaalus 2038 (+18) g. 

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Jõudu ja jaksu jätkuvalt, mul ka ikka igaöine kohustuslik lugemine ja kaasa elamine. Tubli emme oled.

Anonüümne ütles ...

Tillukesed Liisa ja Kaspar, tubli emme, palju õnne teile juubeli puhul-2 kg ju! Mina ja mu lähikondsed jälgime pinevalt, paremad pöidlad pihus, teie edenemist. Sinu ämma tädi

saarlanna ütles ...

Eks ma pean sama tubli olema, kui mu lapsed. Aitäh kaasaelamast ja pöidlaid hoidmast! Tervitused ämma tädile ja teistele Kihelkonna kanti:)