Meie pere pesapuu

9. märts 2014

09.03.2014 - 71. elupäev

Kell 6 oli mul külmkapist piima vaja soojendada ja see võttis aega 30 minutit! Ma jõudsin vahepeal piima ära lüpsta isegi. Muidu pole väga hullu, aga söögigraafik läheb niimoodi sassi ja söögivahed jäävad liiga lühikeseks. Meil kipub niisamagi söömise peale kaua aega minevat. Võib-olla selles ongi asi, et neil pole lihtsalt kõht tühjaks läinud veel, kui ühe söögi lõpu ja teise alguse vahele jääb ainult 1,5 tundi?
Kella 9 söötmise magasin ma jälle sisse, see hakkab mul harjumuseks saama. Ärkasin seekord kell 9.20 Liisa näljakisa ja kakakaebuse peale. 
Peale lõunat otsustasingi hakata 3 tunni tagant söötma, mitte kindlatel kellaaegadel. Nii peaks nad vajaliku koguse siiski kätte saama. Vaba graafikut ma siiski rakendada veel ei julge, ma ei usu, et nad ise nõudma hakkavad. Ja pealegi eelistan ma, et nad ühel ajal söövad. Kella 18 söötmise ajal tundus, nagu see töötaks isegi, sest Liisa sõi 60 ja Kaspar 16. Liisa pole päeval sellist kogust veel söönud ja kusjuures ta ei jäänud peale söömist kohe magama, vaid nõudis mõne aja pärast lisa ja sõigi veel 14 ml. 
Täna ma ka ühtegi arsti ei näinud. Aga väga tore õde oli täna.
Õhtul käis palatikaaslane nr 2 jutustamas. Nemad saavad teisipäeval ilmselt koju, kui homne vereproov korras on.
Tänane õhtusöök jäi järjekordselt hiljaks! See toitlustamine siin ikka lonkab täiega. Kolm õhtut olen saanud siit ainult kohupiimakreemi. Täna oli ööooteks päris hea meekook, aga eelmisel õhtul lihtsalt küpsised! Külmkapp tühjeneb vaikselt, varsti peab kiirnuudlite kallale minema:)
Liisa söömised: 28, 28, 38, -, -, 60, 14
Kaspari söömised: 6, 4, 0, -, 10, 16, 0
Liisa kaalus täna 2146 (+26) ja Kaspar 2208 (+52) g. 

Kommentaare ei ole: