Meie pere pesapuu

27. jaanuar 2014

27.01.2014 - 30. elupäev

Tänane päev kujunes üllatuslikult supertoredaks!
Hommikul klapitasin oma graafikuid ja üritasin leida känguru aegu. Mõtlesingi siis peale hommikusööki kohe Liisaga istuma minna, et siis jõuan kell 12 Kaspari juurde minna. Siis aga selgus, et Liisalt võetakse hiljem vereanalüüse ja selleks peaks ta kuvöösis olema, nii et sülle ma teda ei saanud. Nägin ka arsti üle pika aja. Ta ütles, et Liisa veres on põletikunäitaja jälle tõusnud, nii et see veresuhkru tõus oli ilmselt jälle sellest tingitud. Peale eelmist infektsiooni anti talle kahte erinevat antibiootikumi, aga ühte tohtis ainult 7 päeva anda ja seepärast lõpetati ära. Et ilmselt see antibiootikum mõjus ja seepärast on jälle põletikunäitaja tõusnud. Nüüd saab siis uut. 
Liisale tehti täna aju ultraheli jälle. Vaatasin minagi sinna ekraanile, aga mida need arstid sealt näevad, mina küll aru ei saanud.
Kui ma veel Liisa juures olin, siis tuli dr Toome sinna ja ütles, et mu poja tuuakse alla. Minu üllatunud nägu nähes küsis, et kas ma ei teadnudki. Ei teadnud jah, eile üleval käies seda keegi ei maininud, aga arsti ma muidugi eile ei näinud. Dr Toome oli ülevalt küsinud, et miks nad teda kinni hoiavad, mille peale ülevalt vastati, et nad ise ka ei tea:) Ja nii ta kella 11 ajal alla veeretatigi! Suurest rõõmust võttis ikka silma märjaks! Nii uskumatu tundus see. Tänase päeva jooksul käin ikka kuvöösi katte alla piilumas, et kas ta on ikka alles:) Lõpuks ometi on ta meie juures ja ma ei pea sinna masendavasse intensiivravi osakonda minema. 
Kaspari tulekuga ja tema söögiaegadega läks muidugi graafik eriti keeruliseks, aga peaasi, et ta meie juures on:) Kaspar sööb iga 2 tunni tagant ning korraga 8,5 ml. Loodetavasti ei tule söömisega enam tagasilööke.    
Täna käisin ka õues natuke. Kodus kaalusin pikalt, kas võtta suusapüksid kaasa või mitte, need võtavad suht palju ruumi ju, aga tundub, et see oli õige otsus, nüüd oli päris mõnus väljas olla. 
Jupijumal ja Crex käisid ka mul seltsiks.
Liisat kaaluti-mõõdeti täna: 1186 g, pikkus 36 cm ja peaümbermõõt 26 cm. Kasparit kaaluti ka, kui ta osakonda toodi ja tema kaaluks saadi 921 g. Ma hästi ei usu, et ta eilsega võrreldes 27 g juurde võttis, ju on kaalud erinevad.  

Kommentaare ei ole: