Meie pere pesapuu

22. jaanuar 2014

22.01.2014 - 25. elupäev

Järjest raskem on hommikuti üles saada. Üks ema ütleski, et tema käib aeg-ajalt kodus välja magamas, et siis jaksab siin jälle vastu pidada.
Kaspar on piima saanud edukalt ja kogust on suurendatud 2 ml-ni. Ning endiselt on ilma "vuntsideta". Olime 1,5 tundi kängurus ka ning ta lasi ikka mehemoodi krooksu. Ilmselt on endiselt maos gaase. Aga kakama pidi ise.
Liisal võeti ka hommikul CPAP ära, arst arvas, et võib-olla õhtul või öösel pannakse tagasi, et muidu väsib liiga ära. Põletikunäitajad pidid korras olema.
Liisa kaksikutest palatikaaslaste ema pärandas meile mõned nende väikseks jäänud riided. Suuruses 44 ja kuni 1,8 kilo. Praegu nad muidugi upuks sinna sisse. Aga ma isegi ei tea, millal neile ükskord riided selga pannakse. Ilmselt siis, kui kuvöösist välja lastakse. 
Kui õhtul Kaspari juures käisin, siis õde tuli rääkima, et seda känguruhooldust peaks tegema vähemalt paar tundi, soovitavalt isegi 3. Või siis vähemalt seni, kuni laps ise ärkab. Et tema äratamine tagasi kuvöösi pannes ei ole talle hea. Varasemalt olen olnud teadmises, et vähemalt tund aega peaks istuma. Kust ma peaksin siin karmis graafikus võtma 3 tundi kängurus istumiseks? Ok, ühe võimaliku augu ma leidsin, kui õde ühe söögikorra toimetab Liisaga. Kaspari õel on muidugi õigus, et ülejäänud aja olen ma ju niikuinii Liisa juures, et võiks ju rohkem aega Kasparile leida küll. Aga kui Liisa ka 3 tundi kängurut tahab, siis ma pean küll ise söömata jääma. Oeh jah, hakkab pihta:) Ega tegelt on paha tunne küll, et kiirustan Liisa juurest Kaspari juurde ja jälle tagasi. Liisat pole ma laupäevast saati sülle võtnud, tegelikult vast nüüd juba tohib ka. Homme hommikupoole peaks küsima. 
Täna lõunaks oli risoto ja riivitud porgandi salat. Imestama paneb, kui vähe siin värskeid köögi- või puuvilju antakse, vitamiine peaks ju vaja minema. Paar korda on mandariini antud ja üks kord vist varem oli kurgisalati. Enamasti on kartuli kõrvale hautatud porgand või peedisalat., eks mingi vitamiin on sealgi:)
Õhtust piimasuppi olen juba paar korda boikoteerinud ja oma leivakotist söönud. Homme võiks isegi jälle süüa äkki. Meie korruselt vist käibki peale minu ainult 1 ema söömas. Aga oma palatikaaslase moodi toituda ka ei tahaks: kartulikrõpsud, kananagitsad ja Coca-Cola peale...
Esitasin täna lapsehoolduspuhkuse avalduse ära: 26. maist 2014 kuni 28. detsembrini 2016. Nüüd peaks vist bürokraatiaga ühel pool olema. Ahjaa, õppelaenu puhkuse võiks vist ka vormistada, aga senini pole leidnud kohta, kus seda digitaalselt teha saaks.
Liisa kaalus 1043 g ja Kaspar 870 g. 

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Hoian Teile kõigile pöidlaid ja saadan sooju mõtteid ja tervisi Teile sinna. Elu sätibki kõike täpselt niipalju, kui palju me kanda jõuame.

saarlanna ütles ...

Aitäh! Ma loodan, et jaksan ikka kanda...