Meie pere pesapuu

15. jaanuar 2014

15.01.2014 - 18. elupäev

Täna paistis päev läbi päike! 
Kui hommikul Kasparit käisin vaatamas, siis selgus, et piima talle ikka veel ei anta. Ikka ootavad ja vaatavad, mis arst otsustab. Istusin ja paitasin teda mõnda aega.
Peale Kaspari külastust tegelesin täna vahelduseks vaimsemate teemadega. Kuna ma ise ka päris täpselt aru ei saanud, mis toimus, siis on seda ka väga raske kirjeldada, kuid uppuja haarab ka õlekõrrest ju? Päris nii meeleheitel ma veel pole, et nõidade või soolapuhujate poole pöörduks, vaid märksõnadeks olid energia, head soovid, murede minnalaskmine. Head soovid siis Kasparile. Ja tundus, et murede minnalaskmine aitas, sest minul hakkas küll kergem. Hiljem, kui Kasparit käisin vaatamas, siis ütles arst mulle väga kurva näo ja häälega, et tema ka ei tea, miks Kaspar piima vastu ei võta. Ja siis ma mõtlesingi, et kui arst ka põhjust ei tea, siis äkki ei olegi tegemist meditsiiniliste põhjustega. Sain kõik samad mõtted ja soovid ka Kasparile endale veel kord edasi anda, sest üle nädala aja sain ta omale rinnale! See oli niiii hea tunne. Rääkisin talle, kui väga me kõik teda armastame ja igatseme. 
Liisat sain täna 2 korda kängurus hoida, sest täna ühtegi uuringut ei olnud. Muidu peale uuringuid nad ei taha teda mulle anda, sest ta on siis väsinud. Täna praktikant ei tahtnud alguses isegi söögiajal anda:) Palatikaaslane naeris, et ei taha kuuma suppi söövat last segada:)
Käisin väljas jalutamas ka, kuna aknast paistis imeilus ilm. Selleks ajaks, kui mina õue jõudsin, oli päike küll loojunud, aga mõnusalt selge ja karge oli ikka.
Vähehaaval olen harjunud siinsete tegevustega lastetoas. Iga kahe tunni tagant enne sööki tuleb üles märkida lapse temperatuur ja kontrollida mähet. Kui just kaka pole teinud, siis mähet vahetatakse iga 4 tunni tagant. Selleks peab enne kuiva mähku ära kaaluma, kirja panema, siis riidetupsukesega pepu puhtaks tegema ja uue mässu panema. Vana tuleb ka ära kaaluda ja kirja panna. Kusjuures, kui kaka on teinud, siis see tuleb kirja panna, aga kaka tuleb enne kaalumist paberiga ära pühkida mässult. Iga 4 tunni tagant käin lüpsmas ja siis tuleb piim süstlasse võtta, voolik otsa panna, õhumullid välja lasta ja 12 ml valmis mõõta. Ja seda kaheks toidukorraks ehk 2 süstalt. Mis mind esialgu ära hirmutas, oli lisaainete andmine. Selleks tuleb vastavalt ainele see segada kas piimaga või veega. Päris keemiku tunne tuleb seal segades ja mõõtes. Minuarust üllatav, et sellist asja emadele üldse usaldatakse. Ise ma midagi sondi lasknud ei ole ja piimavoolikut pole ka ühendanud, kuna perkolaatori (see on siis aparaat, mis ise süstalt tühjendab vastavalt etteantud ajale) paneb käima õde. Mõnda ainet tuli anda peale sööki, mõnda enne ja mina ei julge. Peale seda, kui süstal tühi, tuleb sondi 0,5 ml vett lasta, et piimajäägid alla loputada, seda on ka õde teinud, kuna niikuinii see aparaat hakkab piiksuma ja ta peab seda lülitama. Ja siis kord päevas on kaalumine. Seda ma ka ise teinud ei ole, sest selleks tuleb kõik andurid lahti ühendada, laps paljaks võtta ja kaalule panna. Seal pannakse talle tekk peale ja samal ajal vahetab õde tal "pesa" ära. Siis laps tagasi ja andurid uuesti külge. 
Kaspar kaalus täna 810 g, kuid Liisa oli ainult 5 g juurde võtnud ja kaalus 926 g. 


Kommentaare ei ole: