Meie pere pesapuu

10. aprill 2012

Olles ilmas elanud pea kolmkümmend aastat ilma eriliste kaebuste ja nähtusteta, selgus nüüd, et olen allergiline õietolmu suhtes! Tugevamalt kase ja rukki suhtes, kergemalt veel lepa, sarapuu, tamme, puju ja teelehe suhtes. Elagu kevad! Ema kommenteeris selle peale, et ei tasu ikka arsti juures käia, midagi ikka leitakse seal:)

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Kusjuures iga kord kui mina mingi murega arsti juurde lähen, siis lõpptulemusena ei leita midagi.
Aga mulle polek a kunagi allergiatesti tehtud. Äkki selguks, et mu käed valutavad sellest, et mul on mõni allergia. Töö tegemise vastu näiteks.

saarlanna ütles ...

Näiteks eriti triikimise vastu, eks:) Aga kodukeemia vastu oli mul küll mingi aeg allergia, pidin kõike kummikinnastega tegema.