Meie pere pesapuu

4. jaanuar 2010

Aasta kokkuvõte

Nii, vaatasin ka oma eelmise aasta lubadused üle. Lubasin, et:
- olen parem ema, naine, tütar, minia, lapselaps, sõber - paaris valdkonnas oli puudujääke
- mossitan vähem - nii ja naa
- olen virgem ja usinam perenaine - tehtudfcwäö
- kuna oma elamist nii pea ilmselt ei saa, siis tuleks siin natuke toimetada: üleval põrand lakkida, maja aknad ära värvida, aeda üht-teist istutada - kõik tehtud (ja siis kolisime ära:))
- mahtuda oma raseduse-eelsetesse teksadesse ehk siis u -13 kg oleks ideaalne - mitte sinnapoolegi kahjuks, kuigi vahepeal isegi oli edusamme
- kududa valmis vähemalt üks pitsiline sall või veel parem õlarätt - tehtud (isegi mõlemad)
- õpetada Karl jalgrattaga sõitma - õpetasin küll, aga Karl ei õppinud selgeks:)
- jõuda Maailmaparandajale-Mpsile külla - tehtud (kuigi nüüd peaks uuesti kööki üle vaatama minema)
Kui veel kokkuvõtvalt kirjutada, siis muidugi oli möödunud aasta märksõnaks OMA KODU. Lõpuks on ta olemas ja kuigi veel mitte päris meie nägu, on ta siiski täpselt nii mõnus, nagu ma ette kujutasin. Peab tänulik olema, et lähiringkonnas ei ole masu kellelegi õnneks liiga teinud. Aasta teises pooles tuli viimsele teele saata 3 kallist sugulast, aga nende aeg oli lihtsalt käes. Ja muidugi ei saa unustada pulmaskäiku ja uusi kambakese liikmeid. Tundub, et kõik ümberringi saavad aina lapsi.
Selleks aastaks plaanid:
- kodus toimetada (miinimumprogrammiks ühe toa remont, maksimumprogrammis vannituba ka, lisaks reovee lahendamine, aias õunapuud lõigata, kasvuhoone ja kartulipõld)
- kasutada rohkem Eesti Posti teenuseid, kui EMT ja MSN-i ja Orkut.com-i (siinkohal suured tänud sünnipäeva- ja jõulukaartide eest!)
- lapsed sügisel lasteaeda
- kambakese uued liikmed üle vaadata (ja muidugi ka vanad ikka aeg-ajalt)
- ikkagi mahtuda lõpuks oma teksadesse
- jaotada end ratsionaalselt töö ja kodu vahel
- lugeda läbi 1 raamat

Praegu nagu rohkem südamel ei ole.

2 kommentaari:

kõige laisem laiskloom ütles ...

kohe näha, et mul oma maja, lapsi ja päris enamuse ajast ka meest pole, minu eelmise aasta skoor oli 36 raamatut :oD

saarlanna ütles ...

Ma kardan, et eelmisel aastal ei lugenud ma ühtegi raamatu läbi, st peale lasteraamatute. Ah ei, siiski - Mihkel Raua "Musta pori näkku". Mul on lugemata raamatuid päris palju kogunenud koju, aga natuke on see valikute küsimus vist ka, eelistan pigem näputööd lugemisele viimasel ajal.