Meie pere pesapuu

11. jaanuar 2009

Uuel aastal uue hooga

Paljud on teinud eelmisest aastast kokkuvõtteid. Vaatasin siis ka, mis ma lubasin.

Uue aasta lubadused ja soovid?
Ikka parem ema, abikaasa, tütar, õde, minia, sõber olla.
Mossitan vähem.
Olen virgem ja usinam perenaine.
Tööle tahaks minna.
Oma elamist tahaks.

Nujah, hea, et ma konkreetseid lubadusi ei andnud. Mossitamist tuli ikka ette, perenaise kohustused jäid seoses tööleminemise ja hiljem Sandri sünniga suht unarusse, kuigi üritan ikka vähemalt pühapäeviti kogu perele süüa teha. Tööl sai ka käidud. Oma elamise suhtes täitus nii palju, et meil on täiesti oma katusekambrike, tänu kallile kaasale. Ja esimene lubadus, ma ei tea, oleks vist võinud igas valdkonnas rohkem pingutada, tuleb tõdeda...
Kui aastat kokku võtta, siis ma jõudsin palju. Käisin üle pika aja tööl. Õnneks elasin seal ruttu sisse, töö meeldis ja kollektiiv oli veel parem. Kahjuks (või pigem siiski õnneks) jäi mu karjäär seekord lühikeseks, sest meid õnnistati Sandri sünniga. Materiaalsetest asjadest rääkides, siis on meil uus auto ja juba eelnimetatud uus tuba. Nii et pole nagu põhjust kurta. Omavahelised suhted võiksid paremad olla... Ja samuti käi eelmisesse aastasse vanaema surm...
2009. aastaks lubadused ja plaanid? Võib eelmise aasta omad ka julgelt üle tuua, seega:

- olen parem ema, naine, tütar, minia, lapselaps, sõber
- mossitan vähem
- olen virgem ja usinam perenaine (Sander kasvab suuremaks, siis on ehk ka aega süüa teha jälle, samuti tuleb ülemine tuba paremini sisse seada)
- kuna oma elamist nii pea ilmselt ei saa, siis tuleks siin natuke toimetada: üleval põrand lakkida, maja aknad ära värvida, aeda üht-teist istutada
- mahtuda oma raseduse-eelsetesse teksadesse ehk siis u -13 kg oleks ideaalne
- kududa valmis vähemalt üks pitsiline sall või veel parem õlarätt
- õpetada Karl jalgrattaga sõitma
EDIT: Jõuda Maailmaparandajale-Mpsile külla
PS Tean küll, et see aasta polegi enam nii uus, aga draft oli kirjutatud juba varem, postitamiseni ei jõudnud kuidagi...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

- mahtuda oma raseduse-eelsetesse teksadesse ehk siis u -13 kg oleks ideaalne <<< kui usin suudad olla, saavutad ka selle 2009.aasta jooksul, kui aga rohkem siis oled veel usinam.
Plusspunktid selle punkti eest :)

Unistaja ütles ...

Minu arvates võiksid sa küll selle parem sõber olemise juurde märkida "Tehtud!" :)