Meie pere pesapuu

28. veebruar 2007

Räägiks ka poliitikast...

Minu poolt on kodanikukohustus täidetud. Olen seda iga kord teinud peale valimisõiguse saamist. Seekord kasutasin innovatiivsemat, e-hääletamise võimalust. Ma loodan, et ma seekord oma valimisringkonnas jällegi ainus e-hääletaja pole, nagu kohalike valimiste ajal, muidu saab ju kohe aru, kelle poolt ma hääletasin. Aga Maris, ole mureta, hääletasin roheliste poolt, äkki nad suudavad miskit uut korda saata. Ja teeks ka veel agitatsiooni, et valima peab igal juhul minema. Ansip ütles ka, et kõik valitsused, millega inimesed rahul pole, on nende inimeste valitud, kes hääletamas ei käinud. Ja minu arust poleks neil inimestel siis õigus poliitikat kiruda ka.
Üks mõte tekkis ka peale valimas käimist, kui õhtul ikka telekast valimisreklaamidega meelt nüristati. Kui inimene on oma valiku juba teinud, siis ta ei peaks neid ajupesu reklaame enam nägema, umbes et mingi segaja on peal. Õnneks saab see jura laupäevaga läbi.
Ja muide, homme sõidame me Saaremaale!

6 kommentaari:

Toivo Ellakvere ütles ...

Aitäh.

Unistaja ütles ...

See segaja võiks olla peal ka neil, kes veel küll valimas ära pole käinud, aga teavad, keda nad valivad... see oleks päästnud mind laulvate keskerakondlaste nägemise-kuulmise traumast.

kõige laisem laiskloom ütles ...

vaata ette, see trauma võib päranduda Sinu lastele.. keegi kuskil Soomes või oli see Rootsis on tõestanud, et keskkonnamõjud võivad ka ikkagi läbi geenide lastele päranduda.. aga samas siis on lapsed Sul samamoodi keskide ja kõigi nende võimalike järeltulijate suhtes samamoodi meelestatud teoreetiliselt, eksju..

kõige laisem laiskloom ütles ...

andeks keelevääratuste ja korduste pärast, statistilise andmeanalüüsi ajukahjustavad mõjud..

Unistaja ütles ...

Äkki peaks keskerakonna trauma tekitamise eest kohtusse kaebama... :p

kõige laisem laiskloom ütles ...

eelviimane aeg..