Meie pere pesapuu

14. juuni 2006

Inimene õpib kogu elu

Mitte ainult Karl ei õpi uusi asju. Seoses emaks saamisega tuli mul kõigepealt kiiremas korras selgeks saada mõningad lapse hooldamisega seotud hädavajalikud oskused, nagu näiteks imetamine, mähkmete vahetamine, rabeleva imiku riidesse panemine, kakase pepu pesemine, vannitamine, kussutamine, kiigutamine, vankriga sõidutamine jne jne. Lisaks olen lugenud kõikvõimalikku tarka kirjandus lapse arengu kohta. Veel aga olen selle aja jooksul õppinud aega ratsionaalsemalt kasutama ja jagama. Mis tähendab seda, et kõigepealt tuleb ära teha vajalikud tööd nagu pesupesemine, koristamine jne, seejärel kui Karl ikka veel magab, võib tegeleda meeldivamate asjadega. Samuti olen õppinud vaikust nautima. Mitte ainult selles mõttes, et küll on hea, kui Karl ei nuta, vaid ka selles mõttes, et enne mängis mul päevad läbi kõrval raadio või telekas või plaadimängija, nüüd aga on vaikus ja see on mõnus. Ja kui telekas mängib, siis on volüüminupp väga madalal. Vaikust otsin ma ka linnatänavatel ja parkides Karliga jalutades.
Millegipärast olen ma viimasel ajal väga hajameelne. Ma ei tea, kas see on ka emadusega seotud? Nii õnnestus mul poes maksta 32 krooni pepperoni vorsti eest, mida ma korvi ei pannud ega toonud ka koju, nii et mulle jäi ainult maksmise rõõm. Mitte ei suuda meenutada, kuidas see juhtuda võis.

Kommentaare ei ole: