Meie pere pesapuu

21. jaanuar 2006

Pakane paugub

Et siis külmalaine. Uudistes muust ei räägitagi. Tundub, et Eestile ei ole kombeks keskpärasus, et kui on torm, siis sajandi torm, kui talvel läheb lõpuks külmaks, siis mitte kombekohaselt kuni -10, vaid ikka järsku ja -30 lausa. Päris kihvt on tänaval inimesi vaadata, enamustel on sall ninal ja müts silmini, nii et ainult silmad paistavadki välja. Ja milline valik kasukaid! Korstnad suitsevad ka igal pool ja varahommikust saati. Aga minu korteris on hommikuti köögiaknad jäälilli täis, sahvrist ma ei räägigi. Positiivne kogu selle asja juures on see, et üle tüki-tüki aja on päikest näha ja lausa kolmandat päeva järjesti.
Kunagi saan oma lapsele globaalse soojenemise foonil rääkida, aga vat kui mina sind ootasin, siis on väljas 30-kraadine pakane. Tema ei tea muidugi asjast midagi, koguaeg ühtlaselt mõnusalt 37 kraadi.
Keset kõige suuremat küttehooaega juhtuvad Eha tänaval kummalised lood. Läks Margus õhtul puid tooma, aga võti tabalukku ei lähe. Ok, vale uks, mõtleb ja läheb teise ukse juurde. Aga sinna ka ei lähe võti. No mis siis nüüd? Selgus siis, et keegi oli meie kuuri ees tabaluku lihtsalt ära vahetunud, meie oma katki saaginud ja uue asemele pannud. Ei no tore lugu küll! Naabritädide uurimistöö peale selgus, et mingi uus üüriline olevat tulnud, kes ei teadnud, milline tema kuur on ja arvas meie oma enda omaks. Kuna tal võtit polnud, siis tuli aga taba katki saagida. On ikka kummalisi juhtumeid siin. Õnneks saime hommikuks võtme kätte ja nüüd ära ei külmu.

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

meil on ka köögi aknad jääs.
Ja mis mina nurisen, mul on soe tuba. Annaliisa toas on praegu keskmiselt 14 kraadi. See juba on midagi

Unistaja ütles ...

Mul on korralik lumekiht köögiaknal seespool.