Meie pere pesapuu

27. september 2005

Pidudest ja sügisest

Ma juba korra üritasin pikka juttu kirjutada, aga see kadus kuhugi ära kurjal kombel. Uuesti ei viitsi kõike kirjutada. Lühikokkuvõttes võib öelda, et viimase nädala jooksul oli kaks toredat pidu. Eriti armas oli minu arvates see, et Pille sünnipäevale ei pidanud inimesed paljuks sõita kohale ka Tallinnast, Saaremaalt ja Ida-Virumaalt.
Ja sügis on käes, sai teine piduliku kõnega vastu võetud! Sügis on nii kalendri järgi, kui ka looduses. Sest puud ja puud ja puud ja puud on punased ning kollased ja kirjud ja oranžid. Ja nendes on mõnus sahistada. Isegi teised aknad tuli ette panna ja ilmselt varsti alustatakse ka pidulikult küttehooajaga, korstnapühkija tegi korstna igal juhul puhtaks (kusjuures ta oli prillidega, kuidas ta küll jõuab need läbipaistvad hoida?).

1 kommentaar:

maailmaparandaja ütles ...

Mina olen ka irmus tänulik kõigile kes minu sünnale kohale ilmunud. Ükskõik kui kaugelt siis.

Mis puutub aga korstnapühkijasse, siis on tal kindlasti optikapoest ostetud univorm. Seetõttu nööpe poelgi - rkraabivad klaasi ära.