Meie pere pesapuu

22. august 2005

Tätte ja Matvere

See kontsert oli tõepoolest lihtsalt fantastiline! Ma läksin ka sinna ausalt öeldes väikese eelarvamusega, et vabaõhukontsert ja palju rahvast jne. Aga Tätte ja Matvere on ikka sama head ja tegelikult järjest paremadki kui alati. Sa lihtsalt kuulad ja kuulad ja vaatad Pühajärvel peegelduvat loojuvat päikest ja üksikuid tähti läbi puude ja mõtled ja naudid. Mul tekkis päris mitme laulu ajal sõna otseses mõttes kananahk ihule ja seda mitte sumedast augustiööst, vaid lihtsalt see oli nii hingematvalt kaunis. Ma isegi ei raatsinud valjusti kaasa laulda, et mitte seda ära rikkuda. Ja jutud olid huvitavad. See Tätte-Matvere fenomen on ikka kummaline. Et mis nende juures siis on see, mis väga erinevaid inimesi niimoodi lummab? Ma ei oska küll seda öelda, aga see lihtsalt on nii. Ma lootsin, et peale kontserti enam Vana kuub ei kummita, aga see-eest kummitasid järgmisel päeval pea kõik laulud ja segamini.

Kommentaare ei ole: