Meie pere pesapuu

15. aprill 2005

Reedesed mõtted

Tuleb välja, et meie seltskonnas on mõned parajad sadistid. Nad tirivad nimelt kaalujälgijad peale ujumist McDonaldsisse! Ma saan aru, et Maris ja Jaanika saaks endale lubada rohkemgi kui korra kuus seal käimist, aga see on ju kaalujälgija õudusunenägu, kõik see rasv ja tuhanded kalorid! Aga tuli välja, et see kiirrämpstoidurestoran on end mõningal määral parandanud- menüüsse on ilmunud ka täiesti kaalujälgijale sobilik söök, Kreeka salat. Seda tuli küll hirmus kaua oodata, mis seab küsimärgi alla sõna kiir eelmises lauses. Kui sealt sibularõngad ja oliivid eemaldada, siis ülejäänud osa oli siiski üsna maitsev.
Eilne õhtu sisaldas endas 5 tundi rasket mõtte- ja füüsilist tööd. Tuli lahendada hiina mõistatus (tegelikult küll saksa päritolu) ja kokku panna lego. Tegelikult tuli uue kontori jaoks kokku panna 4 arvutilauda, mis transporditi kohale lugematu arvu lauajuppide ja veel rohkemate kruvide näol. Perekond Kallas moodustas päris hea tiimi ja sai kokku peaaegu 2 lauda, samal ajal kui teised ainult ühe, pealegi nad spikerdasid meie pealt.
Ja lõpetuseks vabandused, miks ma ei läinud Saaremaale röövima ja põletama. Tegelikult ma väga tahaks saarele minna ja väga tahaks kevadises looduses olla. Esimene mitteminemise põhjus oli see, et me pidime nädalavahetusel kolima hakkama. Teine põhjus on see, et mu ema ei andestaks mulle iialgi, kui ma läheks Saaremaale ja kellegi teise juurde riisuma, kui ma koju üldse ei lähe ja tema peab kodus kõik üksi ära tegema.

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Me oleks võinud ja ka sinu residentsi oma riisumisalasse võtta. aga no mis sellest - need juba üle-üle-üleeilsed uudised :D

kõige laisem laiskloom ütles ...

häh, misiganes.. ema oleks aru saanud, emad on juba kord sellised.. minu oma näiteks tahtis, et ma oleks viksilt ja viisakalt laupäeval kodus ja valvaks isa tegemiste järgi (tegelt oli issil kole rahulik ja mõnus päev, mitte keegi ei mölisend kõrva ääres), aga see ei takistanud mind hoopis Kuressaare poole põrutamast ja päeva läbi laisklemast :oP jaajaa, saite õieti aru, laupäev oli riisujate, röövijate ja põletajate puhkepäev.. aga ülejäänud nädalavahetusel võis saarte kohal märgata suurt suitsupilve..