Meie pere pesapuu

12. aprill 2005

Kaotatud aega tasa tehes

Tuulutasin ja loputasin vahepeal sõna otses mõttes väljas tormis ja vihmasajus pead ja tuli meelde palju asju, millest võiks kirjutada.
Näiteks sellest, selle aasta esimene grilliõhtu sai peetud, mis siis, et karu liha meil ei õnnestunud saada. Alati aitab hädast välja üks professionaali poolt kinni püütud, tapetud ja maitsestatud uluk. Väga maitsev oli.
Siis räägiks veel sellest, et lõpuks sai ära nähtud see vägagi kauaoodatud koduvideo. Millest igaüks tegi omad järeldused. Minu õnneks minu vägagi ebafotogeeniline isik sellel palju ei figureerinud:). Samal õhtul näidati filmi- või siis vähemalt multifilmiklassikasse kuuluvaid vene shedöövreid "Kolmanda planeedi saladus" ja "Pingviinipoeg Lolo". Ma isegi mäletasin neid, aga muidugi mitte sellistena, nagu nad nüüd tundusid.
Reedel sai üle pika aja tööl nägu näidatud ja teise inimese tööd parandatud.
Laupäeval oli meie kolmandal pereliikmel hea päev- ta sai korraliku pesu ja tuttuued suvised sussid alla. Lisaks saab ta täna ka uued piduriklotsid, kuna vanad väsisid nii pikka pühapäevast matka ära (kui keegi äkki veel ei taibanud, siis jutt käib autost).
Pühapäevasest matkast ma juba rääkisin. Kuid ma pean veel mainima, et Merikese juures olles on alati nii kodune tunne:)

Kommentaare ei ole: