Meie pere pesapuu

28. veebruar 2014

28.02.2014 - 62. elupäev

Täna saavad Kaspar ja Liisa juba 2 kuu vanuseks!
Meie arsti ei olnud täna ja nii vaatas dr Reedik nad üle. Kuigi see oli rohkem küsimine, et kas mul kaebusi on:) Liisa sai tema käest riielda, kui ta nägi, et ta hommikul kell 6 sõi normist 9 ml rohkem ehk 49 ml: "No-noh, kes lubas normist rohkem süüa?". Kaspari vereproovide tulemusi uuris ja kaalus ta pikalt ja lõpuks otsustas siiski vereülekande ära teha. See on siis Kasparil 5. juba.
Kaspar kingitus tänase sünnipäeva puhul: 25 ml 0 pos verd:

Hommikul sain imetamisnõustajal sabast kinni, sest minu juures ta eriti ei käi enam (ju mul siis tema arvates nii hästi juba läheb:)). Uurisin, mida teha, kui rinnanibud on valusad ja mis skeemi alusel tema soovitaks mul toita-lüpsta. Kurtsin, et mul läheb laste söötmise ja kõige selle peale nii palju aega, et lüpsi ja söötmiste vahed jäävad liiga lühikeseks. Teen nüüd nii, et kõigepealt annan lastele süüa ja peale nende tissitamist ja sondiga söötmist pumpan järgmiseks korraks piima ette. Nii kulub mul kõigi toimingute peale u 2 tundi ja seega jääb lüpsi ja järgmise söötmise vahele ainult 1,5 tundi. Imetamisnõustaja siis küsis, et kas ma kahekohalist pumpa ei tahaks? Et neil peaks olema üks ja ta otsib selle üles, et siis saan vähemalt kiiremini lüpstud ja saaksin seda isegi laste juures teha. Peale lõunat ta tuligi ägeda pumbaga, millel on lausa 2 režiimi: esimene kiire piima "lahtisaamiseks" ja teine aeglasem siis hilisemaks lüpsmiseks, lisaks saab sellel erinevaid kiirusi ja tugevust valida. Peale kella 3st söötmist sain siis proovida ning väga mugav ja vaikne masin. Kui ma kahe pudeliga asja käppa saan, siis võiks isegi samal ajal sondist söötmisega lüpsta. Õhtul proovisingi ja sain täitsa hakkama. Tõeline multitasking: samal ajal 2 last söödetud ja 2 tissi lüpstud. Sain varem õhtule selle võrra:)  
Liisa sõi täna kolmel söögikorral 49, 14 ja 19 ml, Kaspar kahel 3 ja 6 ml. 
Liisa oli täna isegi kaalust alla võtnud ühe grammi ja kaalus 1879 (-1). Kaspar kaalus 1869 (+49) g. Ei tea, kas Kaspar jõuab homme Liisast ette?

Kommentaare ei ole: