Meie pere pesapuu

6. jaanuar 2014

06.01.2014 - 9. elupäev

Hommikul päevitasid mõlemad lapsed.
Dr Ploom tõi mulle täna dekreedilehe.
Peale lõunat sain ma Tikut jälle kängurus hoida. Arst tuli ka rääkima. Tiku sööb korraga juba 7,5 ml ja nii, et tund aega sööb ja tund aega puhkab. Arst ütles, et talle meeldib tüdruku aktiivsus:) Veresuhkrud pidid peale insuliini andmist korras olema. Küsisin, et kuidas Taku kõht on, mille peale arst vastas, et kõhtu enam pole:) Ehk Taku kõhupilt on praktiliselt korras, aga ikkagi peab söömise alustamisega vähemalt need 7 päeva ära ootama. Täna pidi tehtama neile teine südameuuring, et näha, kas vereringe on sulgunud. Seekordne känguru jäi natuke poolikuks, kuna mulle tulid külalised saarelt: koduvalla tervituskomitee:) Nii armas, et nad tulid värskeid vallakodanike tervitama:)
Peale Taku paitamist läksin väikesele jalutuskäigule õue, sest sain hommikul oma mantli lõpuks kätte. Jalga panna olid mul ainult raseda teksad, kuna ma pole lasknud kodust "tavariideid" saata, sest ma pole kindel, kas need selga mahuvad, aga püksid väga jalast ära ei kukkunudki:) Ma ei tea küll, kui värske õhk Liivalaia ja Juhkentali tänavate ääres on, aga vähemalt sain natuke jalutada ja ilma näha. Ilm oli küll suht kõle. Tegin väikse tiiru ja ostsin apteegist imetava ema teed ja vitamiine (pumpavale või lüpsvale emale neid vist eraldi ei tehta:)). Kahjuks ühtegi toidupoodi Google Maps läheduses ei näidanud, fotoka patareid said tühjaks. 
Kella 4 ajal läksin uuesti Tikule kängurut tegema, seekord lamasime seal 1,5 tundi. Temperatuur püsis normaalne ja Tiku nohises magusalt. Vahepeal luksus ka natuke.
Peale õhtusööki ja lüpsi rõõmustas mind veel Jupijumal. Pärast läksin Takule pai tegema, sest teda vaesekest veel mulle kõhupeale ei lasta. Räägin talle küll koguaeg, et tema peab ka kosuma ja küll tema ka emme rinnale saab. Südameuuringud tehti vahepeal ära ja Tikul on olukord sama, ehk arterioosjuha on natuke avatud, Takul on võrreldes eelmise UH-ga ka olukord paranenud ehk arterioosjuha on rohkem sulgunud. Kuna nad kõhuprobleemi tõttu arterioosjuha sulgemiseks vajalikku ibuprofeeni anda ei saanud (see oleks kõhuprobleemi süvendanud), siis nad vähendasid antavat vedeliku kogust ja see on mõjunud positiivselt. Esimest korda mainis arst ka lastehaiglasse üleviimist, samas ütles, et selleks peavad lapsed olema täiesti stabiilsed transpordi üleelamiseks ja kindlasti ei tehta seda enne, kui Taku uuesti sööma saab hakata. Söömise alustamist vaatavad nad seisundi pealt, kas 7 või 10 päeva pärast kõhuprobleemi algust.
Õde mainis, et Tiku nimi oli neil alles täna arvutisse jõudnud, Taku oli juba varem oma nimega, aga Tiku oli siiani ikka Kallas tüdruk olnud. Huvitav, ühel ajal said ju nimed pandud:)
Õhtusel Skype´i sessioonil oli näha, et poisid olid issil juba tuju nulli viinud. Et kas ma ikka vahetada ei tahaks:) Sannu oli muidugi hommikul üle pika aja lasteaeda minnes jonninud. Ja õhtul polnud kumbki sõna kuulanud. Ega neil muud siiski üle jää, kui kuidagi hakkama saada. Issi rääkis ükskord varem, et isegi koer vist igatseb minu järele, et pidi kuidagi kurvameelne ikka olema ja vahel niutsuma, ju saab aru, et kedagi puudu...
Avastasin palati seinalt pesuruumi põrandakütte lüliti ja keerasin kütet kõvasti juurde: teist õhtut järjest ma ei pidanudki värisema terve duši all käigu:)     
 

Kommentaare ei ole: