Meie pere pesapuu

23. september 2011

Tere, mina olen Kätlin ja kirjutan sulle 290. korda

Jah, palju aega on vahepeal mööda läinud, kuidagi üldse pole mingit kirjutamise soont ega ka aega selleks. Ja siis oli juba nii palju aega möödas, et tundus olevat imelik üldse kirjutama hakata. Vahepeal isegi mõtlesin, et panen blogi üldse kinni, aga praegu veel siiski mitte. Äkki ikka tuleb vahel tuju kribada paar rida midagi muud, kui ametlikke kirju.


Mis meil vahepeal toimunud on? Karl sai 5-aastaseks. Sannu käib lasteaias. Kevad tuli ja läks, suvi tuli ja läks sääskede, puudelõhkumise-lappimise, muruniitmise, rohimise ja rannailmadega. Tänasest juba siis sügis, küll see aeg ikka lippab.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma väga loodan, et blogi jääb veel kauaks. Väga armas lugemine

maailmaparandaja ütles ...

Ta siiski elab!!! (blogi ma mõtlen)
Kirjuta ikka. Isegi kui seda juhtub harva.

jupike ütles ...

Jee. Rõõm suur :) Ma vahepeal hakkasin juba pelgama, et järgmise elumärgi teist siitkaudu saab siis kui Karl ülikooli läheb...