Meie pere pesapuu

9. detsember 2010

Hurry, hurry, hurry, now quick, quick, quick, quick

Selle laulu viisijupike kummitab viimasel ajal peas: http://www.youtube.com/watch?v=vqNsN76zdoU just sõnade pärast, sest hirmus kiire on. Pikka aega juba mõtled, et võiks kirjutada, aga ei jõua kuidagi. Proovin siis natuke tagantjärgi.
Kui see esimene korralik paks lumi maha tuli, siis järgmisel päeval oli mul vaja Endlasse koolitusele sõitma. Niikuinii pidin varakult minema hakkama, sest kell 6.10 oli juba praamilbronn, aga mingi ärevus hinges ajas mind juba kell 3.30 üles ja nii hakkasingi natuke enne 4 kodust sõitma. See oli kokkuvõttes päris hea mõte, sest teed olid päris jubedad. Lootsin, et Kuivastu maantee on puhtaks lükatud, aga ei. Kaks sahka tulid vastu. Andis ikka läbi pusida, pealegi sadas ja tuiskas terve tee, nii et nähtavus oli ka suht kehv. Raplast alates läks õnneks (mees)kolleeg rooli. Koolitus ise oli minu jaoks päris asjalik. Järgmisel päeval tagasitulles arvasid mõlemad mehed, et nemad on õhtusest "koosolekust" hirmus väsinud ja sõita ei taha. Päris naljakas oli sõita, mehed taga magavad, ümberringi kottpime, pole õrna aimugi, kus ma olen või kuhu ma minema pean. Aga kohale ma jõudsin. Pidin veel Haapsalust läbi sõitma, mistõttu jäin ma praamile nii u 5 min hiljaks. Külm, kõht tühi, süüa polnud kusagilt osta, õnneks päästis mu elu kotis olnud paanikašokolaad:)
Eelmisel nädalal oli kohe eriti kiire. Esmaspäevase päeva veetsin sigalates ülevaatusi tehes, teisipäev möödus sünnipäevatades, õhtul oli veel lauluproov. Käin nimelt nüüd kohalikus segakooris laulmas, kus omal ajal laulis mu vanaema ja vanaisa ning juhatas teine vanaisa, järjepidevus. Olen oma koori pesamuna:) Kolmapäeval käisime üle mitme-mitme aasta teatris. Väga hea tükk oli, natuke nalja, aga mõtlemapanev. Reedel oli Kihelkonnal talvelaulupidu. Kuigi ilm oli parasjagu talviselt krõbe, siis õnneks see väliosa möödus suhteliselt kiiresti, nii et külm ei hakanudki, pealegi tehti juba bussis kõvad külmarohud sisse:) Õhtul oli pidu kultuurimajas. Küll on ikka tore jälle laulurahva seas olla:) Talvelaulupeost räägiti Aktuaalses Kaameras: http://uudised.err.ee/index.php?06220338 ning kirjutati kohalikes lehtedes siin ja siin. Laupäeva hommikul varakult Sõrve, et suureks sünnipäevapeoks ettevalmistusi tegema hakata. Ja juba vooriski Ladina-Ameerika päritolu külalisi sisse. Teiste hulgas olid poptäht, karnevalilt tulnuid, seebika tegelasi, Tšiili kaevur ja piraadihakatisi. Väga vahva oli, et kõigil olid kostüümid seljas. Muidugi parima kostüümi auhinna saajas polnud kahtlust, kuigi noorem põlvkond oli juba tihedalt kannul. Pühapäeval käisid veel vanaema ja tädi sünnipäeval. Ning õhtu lõpuks jõudsime koju, kus ootas 10-kraadine tuba ja lumine kass.

Kommentaare ei ole: