Meie pere pesapuu

22. mai 2006

Saage tuttavaks- Karl

Lõpuks ta siiski tuli! 15. mai hommikul kell 9.44. Kaalus 3690 g ja oli 53 cm pikk, sünnihinne 8. Tuli üsna viimasel hetkel. Mul oli pühapäeva õhtul vaim täiesti valmis minna haiglasse esilekutsumisele, aga öösel kella ühe ajal ärkasin valude peale. Ilmselt on Margus juba piisavalt sünnitusest pajatanud ja ilmselt mäletab ta seda paremini kui mina, nii et ma siin sellest pikemalt kirjutama ei hakka. Aga see esimene hetk teda lõpuks silmast silma näha ja kallistada ei unune iial.
Nüüd oleme vaikselt ellu sisse elanud ja see kõik on algul siiski pisut hirmutav ja segadust tekitav, aga Karl on tubli poiss ja me saame päris hästi hakkama.
Aga seda peab küll ütlema, et ma üritasin raseduse ajal ette kujutada, milline võiks sünnitus olla, milline Karl võiks olla ja milline elu temaga välja näeb ning kui väga ma teda armastan, aga see kõik on hoopis teistmoodi. Sünnitus ei olnud üldse nii hull (esmasünnitaja kohta suht kiiresti- alla 9 tunni, kuigi õmblusteta ei pääsenud). Ja Karl on maailma armsaim laps ning ma armastan teda hullupööra! Esimestel päevadel haiglas ma lihtsalt vaatasin ja vaatasin teda ning ei tüdinenud sellest.
Esimene pilt temast paari tunni vanuselt.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No palju õnne ka sulle. Aitäh pildi eest, sest haiglasse vaatama teid ei jõudnudki. Olge ikke tublid, ja küll te kohanete. Karlil muidugi raskem, sest nagu ma kuulsin pidi ta nüüdsest meie seltskonnas kõige intelligentsem välja nägema. :P

kõige laisem laiskloom ütles ...

üks suur poiske tundub olevat :o) palju õnne teitele kõigile veel maeiteamitmendat korda.. Vivian, kesse nii ütles (et kõikse intelligentsem)? Ega ma paha pärast, tahaks teada, kesse kuldmunade loopija oli :oD

Anonüümne ütles ...

Liina ei väsi seda kordamast:"Näe -nagu professor". Aga kellelt ma seda esimesena kuulsin täpselt ei mäleta, võis olla Merike.

Anonüümne ütles ...

Rahvas nõuab tungivalt, et kirjutataks rohkem noore Karli seiklustest suures ilmas!