Meie pere pesapuu

24. november 2005

Võtsin julguse kokku

ja käisin lõpuks hambaarsti juures. Tuleb tunnistada, et hirmul olid liiga suured silmad ja tegelikult ei olnud üldse nii hirmus. Tund aega hiljem väljusin üllatavalt meeldiva kogemuse ja mitme tuimestussüstiga ning poolteise augu ja 800 krooni võrra vaesemana. Väga meeldiv arst oli. Jaanuaris tuleb tagasi minna, aga õnneks avastati vaatamata sellele, et väga ammu pole käinud, ainult 2 auku. Kuid selgus ka kurb tõsiasi, et mu tarkusehambad ei mahu ilmselt suhu ära ja tuleb välja tõmmata:(

3 kommentaari:

Unistaja ütles ...

Minu tarkusehambad ei taha ennast üldse näidata.... ei tea, kas sellest peaks midagi välja lugema :p

maailmaparandaja ütles ...

Haa, minul on olemas peaaegu kõik targad ja rumalad hambad. Üks tarkusehammas on veel tulemata, aga minu laia naeratuse tõttu on seal ruumi veel mitmele, võin muretseda igasse ritta veel ühe tarkusehamba, siis oleks mul kokku ei rohkem ega vähem kui 36 hammast ja ma oleks oi oi kui tark...

kõige laisem laiskloom ütles ...

haa.. ammaarst, peaks minema ka laskma vaadata.. "nii terved hambad, nagu polekski Muhust" - viimane (oma viie aasta tagune) kommentaar professionaalselt ammaarstilt minu ammade kohta..

ja tarkuseammade jaoks ruumi ei ole.. ja ega neid praegu ei ole veel kah, võib olla ei tulegi, siis saan elu aeg oma rumalust millegagi põhjendada :oD