Meie pere pesapuu

29. september 2005

Müristas ja välku lõi

Kolmapäeva hommikul kella 3 ajal ei saanud ma kuidagi magada, kuna väljas oli õudne äikesetorm. Muudkui müristas ja siis hakkas veel paduvihma alla kallama, mille heli võimendus veelgi vastu plekk-katust põrgates. Täitsa võimas oli. Äikeseilm on väga lahe (soovitavamalt siiski mitte magusa une ajal)! Ja hommikul asi jätkus. Ja juhtus keegi enne kella 8 päikest vaatama? See oli imelist punakat värvi! Paistis kusagilt läbi äikesepilvede. Hingematvalt kaunis vaatepilt.

2 kommentaari:

Unistaja ütles ...

Kusjuures ma nägin ka tööle tulles seda päikest. Hästi ilus vaatepilt oli. Üldse oli tohutult mõnus vaadata hommikusöögikõrvale sähvivaid välgunooli ja minu und nad küll segada ei suutnud :P

Mps ütles ...

olen oma kommentaariga vist pisut hiljaks j''nd, aga jah, n'gin ka mina seda p'ikest ja tegin igaks-juhuks pilti kah.