Meie pere pesapuu

16. august 2005

Puhkuse järelkaja

Nii, selle aasta puhkused on siis läbi:(
Peale suurt rattamatka sai tegeldud veel kõikvõimaliku korilusega: käisin metsas mustika ja seene jahil, koduõuest said pudelisse sõstrad ja kõhtu vaarikad. Rannailma selle aja jooksul kahjuks polnud, aga heina tegin siiski natuke.
Ma loodan, et kõik rattamatkal osalejad jäid sellega rahule. Mina tegin omalt poolt kõik võimaliku. Teede asfalteerimine, tuulevaikus ja päikesepaiste ei ole kahjuks minu teha. Kokkuvõttes võib öelda, et ilmaga meil siiski vedas, sest eelnevatel ja järgnevatel päevadel on iga päev vihma tulnud. Kõige raskem katsumus matka jooksul oli läbi vihmasaju läbimärjana vastutuult mööda pehmet kruusateed ülesmäge Sutu poole rühkida. Kohale me siiski jõudsime ainukestena. Aga õhtune saun kõik pehmendab tasa. Ja nüüd võiks juba jälle ratta selga istuda. Igal juhul minul oli küll väga tore. Aitäh kõigile matkalistele toreda seltskonna eest!

4 kommentaari:

Unistaja ütles ...

Mina isiklikult olen küll peale matka päris mitu korda juba ratta selga jälle istunud :)
Aga minu meelest oli ka tore matk ja mis see väike vihm meile ikka teeb, enamus ajast oli ju väga hea ilm.

kõige laisem laiskloom ütles ...

vägadema tore matk oli.. kas varsti jälle? :oP

saarlanna ütles ...

Et siis vol 3? Ainult, et Saaremaa on nüüd vist läbi sõidetud.

maailmaparandaja ütles ...

Vol3 loomulikult. mina teen ettepaneku sõita maailma otsaa ;)