Meie pere pesapuu

17. märts 2005

Autol ei õnnestunud oma trikkidega meid ära petta ja tal polnud pääsu, eile viidi ta ikkagi remonti. Ja ta sai terveks! Ma nii muretsesin tema pärast juba.
Eile juhtus minu elus erakordne sündmus: sain suulist examit teha! Oligi viimane aeg, kuna see on ilmselt viimane aine, mida ma elus koolis õpin ja kus ma kontrolltöid või exameid pean tegema. Selles mõttes oli väga lihtne, et ainult kaks küsimust oligi.
Muuseas sai Narvas ka käidud vahepeal. Nii et Venemaa on ära nähtud. Kuigi ega seal suurt midagi näha pole ja Narva ise on ka ikkagi suht masendav koht.

2 kommentaari:

maailmaparandaja ütles ...

Mina pole kunagi Narvas käinud :( Aga see on mul pikaajalisemates plaanides sees. Seeeest suulist eksamit olne ma küll teinud. Arheoloogia alused. Ooo nostalgiat

kõige laisem laiskloom ütles ...

Narvas minagi käind.. siis kui Peterburi läksime, mis oli vist umbes.. 8ndamas klassis.. ja Venemaa on masendavam, võite vabalt uskuda..